RSS Feed

Să râdem puțin !

 

Doua adolescente la duș :
– Știi , pe ”maimuțica” mea deja crește părul !
– A mea deja… mănâncă banane !

_________________________________________________________

– Nu pot sa cred ca te duci la prostituate pentru sex! tipa nevasta-mea la mine…”Sunt profund dezamagita!”

– Dar de ce ma invinuiesti pe mine? ii raspund, tu nu-mi poti satisface toate fanteziile mele sexuale, esti constienta de asta,nu?
– Stii ceva? Asta e numai vina ta!…Nu mi-ai spus niciodata ca ai fi dispus sa si platesti pentru asta!

_________________________________________________________

Doi copii la gradinita:

– Taticul meu e un erou. El este marinar, odata chiar a luptat cu piratii si a invins!
-Si taticul meu e un erou, el sta noaptea cu mamica ta ca ei sa nu ii fie frica, cat timp taticul tau e plecat pe mare!
_________________________________________________________
Un american viziteaza Bucurestiul cu un taximetrist. Trec pe langa guvern:
– Ce este cladirea asta asa mare? 
– Este palatul guvernului, domnule! 
– Si in cat timp a fost construita? 
– Cam in 10 ani! 
– Mult timp! La noi era gata in 2 ani! Stiti ca noi avem o tehnologie mai avansata!!! Taximetristul nu zice nimic. Mai merg ei ce mai merg si americanul iar intreaba: 
– Cladirea asta ce e? 
– Este sediul primariei, domnule! 
– Si in cat timp a fost construita? 
– Cam in juma’ de an! 
– Mult… la noi era gata in 2-3 luni! Taximetristul nu mai poate de nervi. Ajung si la Casa Poporului: 
– Ooooooo, dar ce e cladirea asta? La care taximetristul: 
– Nu stiu, ca azi dimineata nu era aici!
_________________________________________________________

Intr-un avion pilotii au uitat microfonul de comunicatie cu pasagerii deschis! Zice unul: 

– Ce facem? Facem sex cu stewardesa sau mancam? Celalat raspunde: 
– Mancam mai intai. Stewardesa ii aude si se grabeste spre cabina sa-i avertizeze ca au lasat statia deschisa, dar se impidedica si cade. La care o batrana zice: 
– Nu te grabi maica, n-ai auzit? Mai intai vor sa manance…
__________________________________________________________

Americanii au inventat un computer medical foarte performant. Doctorii o cam bagasera pe maneca: asta ne ia painea de la gura! Unul dintre doctori, mai smecher de felul sau, le spune celorlalti confrati:

– Las’ ca-i vin eu de hac! Se duce la computer. Acesta intreaba:
– Ce va doare?. Doctorul spune:
– Ma doare-n cot! Computerul raspunde:
– Dati o proba de urina si dupa doua ore veniti pentru rezultat. Doctorul se duce acasa si urineaza intr-o sticluta, apoi o pune sa faca acelasi lucru si pe nevasta-sa, pe fiica-sa, ba chiar si pe pisica lor. Apoi duce sticluta cu cocktailul de urina la computer. Dupa doua ore primeste rezultatul:
– Sotia dvs. are sifilis, fiica dvs este gravida in luna a patra, pisica nu are nimic, iar dvs n-o mai frecati in baie, ca-i locul stramt si va loviti la coate!
___________________________________________________________
Sotul vine acasa din delegatie si sotia are trei barbati in casa. Nu stie unde sa-i ascunda asa ca ii baga repede in trei saci si ii pune pe balcon. Sotul vrea sa-si aprinda o tigara, vede sacii si intreaba:
– Ce e cu sacii astia?
– A fost mama ta in vizita si ne-a adus cate ceva…
Sotul da un picior la primul sac si dinauntru se aude:
– Guitz, guitz, guitz!
Sotul zice:
– A, un purcelus… e bine!
Da un picior la al doilea sac si aude:
– Muu, muuuuuu!
– A, un vitelus…
Da un picior la al treilea sac si nimic. Mai da inca un picior, mai tare si nimic. Ia o lopata si incepe sa dea in sac cu ea.
Deodata sacul se deschide si iese tipul revoltat rau:
– Tampitule, daca tac inseamna ca ti-a adus ma-ta cartofi!
sper că v-au plăcut ! dacă sunteți amabili , lăsați-mi și voi un banc :) 
o zi plăcută și toate cele bune din partea mea ! :)
30 responses »

  1. Uite aici unul tipic barbatesc…..:La un bal, se duce unu’ la o tipa:
    – Papusa, dansezi?
    – Da, sigur.
    – Pai, atunci lasa-ma pe mine sa stau pe scaun.

    Răspunde
  2. să mă pici cu ceară…nu-mi vine nici unul în cap!!!!:)

    Răspunde
  3. paradisblonzesc

    Doua adolescente la duș :
    – Știi , pe ”maimuțica” mea deja crește părul !
    – A mea deja… mănâncă banane !

    MAXIM!!!!! =))))) genialllll!!!
    nu mi vine niciunul in minte insa :-SS :*

    Răspunde
  4. Nu le am cu bancurile, dar uite unul de la mine:
    O tipa la volan, mergea cu 150 km/h. O opreste un politist si zice:
    ” Doamna, te-am asteptat toata ziua, esti prima care primeste amenda azi.”
    La care tipa:
    ” Imi pare rau domnu’ politist, am venit cat de repede am putut”.
    Acum mi l-am amintit, desii cred ca e replica dintr-un film totusi :))

    Răspunde
  5. 😀 😀 😀 😀 😀 Frumoase toate!!!

    Răspunde
  6. auzi..cica 3 lilieci se odihneau.2 cu capul in jos si unul cu capul in sus.
    Astia doia cu capul in jos se inghiontesc unul pe celalalt..auzi..mah..uite-l pe fraierul asta..iar a lesinat!;))

    Răspunde

coșul cu rufe murdare. lasă și tu ceva.

