RSS Feed

o melodie pe zi ( 4.)

Dragii mei , bună dimineața ! 🙂
       Astăzi scot din cutiuța muzicală o melodie românească a unei trupe cunoscute din patria mamă , și anume Animal X . Melodia a devenit deja un hit pe mai multe radiouri din România precum ZU sau ProFm . Poate vă întrebați de ce nu am menționat , în rândul radiourilor , și celebrul KissFm . Melodia menționată mai sus nu este redată la KissFm deoarece Andreea Berghea , șefa playlist-ului , a susținut că băieții din trupă n-au voce și-s cam „prăfuiți” . Ei bine , mie melodia mi se pare foarte frumoasă , dar na ! Ce știu eu despre muzică ? Dați-vă și voi cu părerea . Vă place sau nu ? 

 

 

 Sper să aveți o zi excelentă , sau cel puțin la fel de bună ca a mea pentru că , minune , m-am trezit de dimineață fără vocea mea de pui de Crevedia care fumase 80 de ani și-acum se hotărâse să se lase , adică m-am trezit -50% răgușită ( semn că și răceala pleacă de la mine ), deci pot să cânt și eu acum în voie la duș  :)) 

16 responses »

  1. Melodia este foarte foarte drăguță :X :X sper ca în curând să pot auzi mai multe melodii scoase de ei :X

    Răspunde
  2. melodia..efectiv imi mangaie spiritul…frumoasa..tare!oricum animal x a avut melodii faine..ce ma intereseaza pe mine ce spune cea de la kiss fm?pe ea o intereseaza parerea mea? ok.atunci nici pe mine, a ei!:)

    Răspunde
    • se dă expertă-n muzică deși ,la studii , are farmacia , nicidecum Conservatorul sau ceva care să aibă legătură cu muzica.. cine-o fi pus-o șefă de playlist , nu știu 😕

      Răspunde
      • mah..expert sau nu in muzica…cred ca tine in primul rand si de ureche…daca o melodie e ok..si mi place sincer nimeni nu mi poate distorsiona propria-mi realitate..:)

  3. ‘neata :*
    Mie nu-mi place cantecu’ asta, de la animal X iubesc Balada :X

    Răspunde
  4. place …place ..place …ai gusturi bune 🙂

    Răspunde
  5. sa ai o zi minunata….
    daca tie-ti place, ce mai conteaza parerea cuiva ? 🙂

    Răspunde
  6. videoclipul e bun, e bine realizat si chiar daca vocal nu e de top 10, per ansamblu e placuta …; mie imi place 🙂

    daca te inregistrezi la baie dimineata .., nu ezita sa imparti cu noi trilurile tale 😀

    Răspunde

coșul cu rufe murdare. lasă și tu ceva.

