RSS Feed

nu citiți asta !

Am fost provocată de Roxana să spun aici , fără să parolez postul , cum m-am făcut eu de râs sâmbătă seara la karaoke . Trebuia să pun și video-ul filmat de Iszu , dar era prea mare umilința :)))

Practic sâmbătă seara am fost la karaoke și m-a trăsnit pe mine o idee ( defapt Iszu m-a trăsnit cu Ipod-ul în cap de mi-a stricat freza ) și m-am dus eu să cânt . Eu , de obicei , am o voce drăguță , adică atunci când mă auzi  , nu te sperii și fugi , e ok . Dar n-am cântat orice melodie , am cântat asta  . Era gen „Aștept un moment oportun / Fără tutun , bă ești nebun?” cu vocea mea care părea groasă , dar nu era .. și mă pufnea râsul . Cântăcioasa de mine a fost și aplaudată . M-am simțit extraordinar . Gen : „muah ! muah! vă pup pe toți!” :))

NU SUNTEȚI OBLIGAȚI SĂ CITIȚI POSTUL ĂSTA ! SĂ NU-L CITIȚI , VĂ ROG!

e o mare aberație , cam ca majoritatea postărilor , dar nu asta contează . Doar blogul ăsta e ca un frigider : plin de chestii care îngrașă .

18 responses »

  1. 😆 😆 😆
    neeeeeeee, nici nu l-am citit… 😀 😀 😀

    Răspunde
  2. neeeee…. who, me??? 😆 😆 😆
    😉 canta in continuare, traieste si fii fericita… lasa ce cred altii…
    si daca blogul tau ar fi ca un frigider, care ar fi problema? eu il vad ca pe unul plin de prajituri… pentru ca esti o dulce… 🙂 >:)<

    Răspunde
  3. ceva în genu’: fanii mei ♥ :))

    Răspunde
  4. Trebuia să pun și video-ul filmat…..pai DA !!!! unde este video-ul ???? lasa ca si asa nu am citit pe aici 🙂 pune si video-ul ca promit ca nu ma uit si nu ascult 🙂 hai mai cum ne dai cu jumate de masura 😀

    Răspunde
  5. paradisblonzesc

    :)) mi te si imaginez 😛
    am eu asa o impresie ca i-ai dat pe spate si ca nu te-ai facut de ras 😛
    te pupic :*

    Răspunde

coșul cu rufe murdare. lasă și tu ceva.

