RSS Feed

Știi să scrii corect ? ( 7.)

 

Paște   sau   Paști ?

Hai să clarificăm treaba asta , că-i rușinos să nu știi 🙂

Paște ( sărbătoare ) s. propriu m. , pl. Paști ( doi Paști ; dar pl. n. Sfintele Paști )

Corect e Paște  . Dacă în contextul în care utilizați cuvântul , acesta are valoare de verb , este corect  „paști” ( indicativ prezent , persoana a 2-a singular ) .

Ex : Eu petrec de Paște în timp ce tu paști :))

Ați înțeles ? Sper că da 🙂

 

 well .. vă urez și eu de pe-acum un Paște fericit alături de cei dragi și numai bine ! să vă aducă iepurică tot ce doriți 🙂 

 

9 responses »

  1. :)))bine draga ..atunci sa petreci pastii fericita!!

    Răspunde
  2. Ce iepurasi dragutiiiiiiiiii

    Răspunde
  3. daaa,hahaaa am mai auzit pe cineva care spunea pasteti fericiti 😀 …pup Cristinuca !

    Răspunde
  4. si…..am furat si eu poza cu iepurasii 😀 😀

    Răspunde
  5. Multi pasc de Paste si datorita consumului excesiv de alcool si mancare confunda E cu I. 😆

    Răspunde

coșul cu rufe murdare. lasă și tu ceva.

