RSS Feed

Paște fericit .. că iarbă-i destulă ! :)

 

Postul ăsta îl scriu în convalescență . Sunt pe moarte :)) ( exagerez ) . Răceala a revenit și vrea să se răzbune  pe mine . Fiți liniștiți , mă lupt cu ea și se pare că o să câștig . Mi-am recăpătat vocea ! Și totuși .. e bine să fii bolnav . Apar avantaje . Pe lângă grija excesivă a celor din jur , primesc și cadouri  . Iepuroiu’ a venit mai devreme la mine , de fapt , 2 urecheați : Răzvan și Edi . Să tot ai iepuroi d-ăștia  ( poze la sfârșit ) . Vouă ce v-a adus mustăciosul ?

Ei bine , nu ăsta era scopul postului meu , dar m-a luat valul . 😀

Vreau să vă urez să aveți parte de tot binele din lume , de tot ceea ce vă doriți , de iubire , fericire și în special sănătate . Să vă fie casa și viața  și sufletul luminat !  Paște fericit ! ♥ ( mă scuzați că nu am copiat un ditamai mesajul după net , plin de metafore și epitete și chestii pompoase , da’ nu îmi stă în caracter 😀 ) . V-am pupat și să ciocniți cât mai multe ouă . Nu beți mult c-ajungeți să pașteți iarbă de Paște :))

 

 

Am mâncat vreo 5 din astea , îmi plac la nebunie . Dacă iar ajung la spital să-mi țineți lumânările și să spuneți la știri , dacă vine cineva să vă ia interviu , că am fost o fată cuminte și de treabă și foarte serioasă . 😀

 

Și pentru voi , dragile mele , vă propun un model de manichiură pentru mâine 🙂 Mi-e mi-a ieșit destul de drăguț 🙂

* post dictat de Cristina , dar scris de Răzvan 🙂

7 responses »

  1. Paște fericit și ție și însănătoșire grabnică :*:* te pup :*
    poate-mi dai și mie niște bombonele :o3 facem 50-50 :)))

    Răspunde
  2. Hahahahaha… manichiura cu iepuri si oua…. 😛
    Esti mortala!!!!! 😆 😆 😆
    Insanatosire grabnica si distractie placuta!!!!! Te-am pupat!!!! :* 🙂

    Răspunde
  3. :)) tare manichiura.asta imi aminteste ca am icnercat maniciura cu ziarul ..mi a iesit o tentativa..dar nu ma las..treb sa reusesc!
    tot ce ti doresti si tu draga mea! :*

    Răspunde
  4. paradisblonzesc

    insanatosire grabnica!!!! baga acolo frectie cu carmol la greu si aspirina :*:*:*:*:*
    o sa pasc si eu fericita iarba de prin alte parti 😀

    Răspunde

coșul cu rufe murdare. lasă și tu ceva.

