RSS Feed

Trecut estompat

Timp efemer , clipe mincinoase
S-au scurs peste al vieţii drum tăcut ,
Iar vântul n-a vrut să-mi lase
Decât umbra unui vechi trecut .

Marea jalnică şi păcătoasă
A şters al zilelor dulce glas ,
Lăsând în urmă , din amintirea-mi preţioasă
Scrumul speranţei ce a ars .

Şi totul e cuprins , în taină
De pânzele minutelor pierdute,
Iar vânturile reci destramă
Finalul fericirii neştiute .

 * această poezie este de acum 2 ani 😀 am luat premiul I la un concurs național , la un simpozion sau ceva de genul :)) era scrisă după o despărțire cu multe pachete de șervețele consumate  … eu încă nu înțeleg de ce mi-au dat premiul ăla , pentru că mie mi se pare a fi o porcărie 😀

16 responses »

  1. Probabil ca juriul a intrevazut potentialul… si nu s-a inselat!

    Răspunde
  2. Nu mai fi modestă! E superbă :X

    Răspunde
  3. Poate că ai fost singura participantă:))

    Răspunde
  4. porcarie?! da-ti 2 peste ceafa acum! 🙂 esti talentoasa tare si te pup dulce!!!!

    Răspunde

coșul cu rufe murdare. lasă și tu ceva.

