RSS Feed

Aventuri în jungla … culinară (1)

 

Azi m-am aventurat împreună cu Mandy în cea mai periculoasă junglă de pe Terra .. în bucătărie . Pentru noi acest tărâm e un fel de teren minat . Spre mirarea tuturor , n-am dat foc la nimic . Am gătit salată de fructe și milkshake de căpșuni ( v-ați prins!d-aia n-am dat foc bucătăriei :)) )

Salată de fructe 🙂

aveți nevoie de :

♦câte o jumătate de kg de :

– struguri albi ;

– kiwi ;

– banane

– portocale

♦ un tub de frișcă .

Am luat cam câte un kg din fiecare ingredient pentru că noi avem un apetit dezvoltat . Adică , mai pe românește , noi suntem niște vaci care mănâncă cu ambele mâini ( ciudat , eu am 48 de kg , ea are 56 … nu se observă că mâncăm multe dulciuri 😀 ) .

Se taie fiecare fruct de mai sus în bucățele mici , cuburi , triunghiuri sau ce vreți voi – noi am vrut inimioare inițial , dar nu ne-a ieșit – apoi se dă cu frișcă – la noi cam lipsește frișca pentru că ne-am bătut cu ea în loc s-o utilizăm într-un scop gastronomic . După aceea se aruncă-ntr-un castron și poftă bună !

 

Milkshake 🙂

pentru că salata a fost cu tentă acrișoară ne-am gândit ca shake-ul să fie dulce .

Ingrediente :

– iaurt de căpșuri ;

– un kg / o jumătate de kg căpșuni ;

– gheață ( după preferințe ) .

Se pun cele menționate mai sus în blender și „se omoară” timp de câteva minute . După se pune rezultatul în pahare și bon appetit !

10 responses »

  1. deci de aceea nu raspundeai tu la telefon .. trebuia sa-mi zici ca gatesti ca sa stiu sa sun la politie sau la pompieri in caz ca nu raspunzi sau nu mai aflu de tine timp de o zi :))

    Răspunde
  2. miammmm..ce delios arata..mai ales shake-ul!!!!:)

    Răspunde
  3. yamy yamt yamy si eu vreau 😀 portii duble 🙂

    Răspunde
  4. paradisblonzesc

    :)) de asta nu ai dat foc bucatariei :))
    dupa ce incepi sa gatesti, blogurile noastre or sa fie in oglinda :)) tu pove patanii cu pompierii, iar eu cu politistii 😀 pup

    Răspunde

coșul cu rufe murdare. lasă și tu ceva.

