RSS Feed

puțin amuzament în miez de noapte :)

 

De ce să ne uităm la un film de comedie când avem circul în direct ? Cum să nu apreciem umorul pur .. românesc când are un așa grad ridicat de amuzament ? Eu , sincer ,  mor de râs și de plâns totodată deoarece cultura generală a românilor a ajuns într-un punct foarte scăzut . Delectați-vă și voi cu perlele spuse de dragii noștri compatrioți căci eu nu mai pot îndura .

* dacă erau întrebate de o melodie de-a lui Guță sau Salam SIGUR dădeau vreo 3-4 exemple 😀

*să vă luați și voi dragilor o menopauză de minim 10 minute pe zi , să vă relaxați , să ieșiți la aer că meritați ! 😉

*poate BRD-ul dă totuși orgasm pe bază de certificat de naștere , încercați , n-aveți ce pierde 🙂

 

8 responses »

  1. daaaaaaaaaaa
    o parte le stiam dar frate..inca mai rad si plang de fiecare data cand le vad si aud :))

    Răspunde
  2. pot sa-mi fac cruce ?:D

    Răspunde
  3. La partea cu cinematografia și eu sunt praf :))
    Nu știu actori, regizori, premii câștigate…e prea mult pentru mine :))

    Răspunde
  4. tu! le stiam si m-am minunat si eu ft mult. dar crede-ma astia de aici sunt cu mult mult muuuuulllt mai rau :))
    prietenii stiu de ce 😛

    Răspunde
  5. hahahhaa :))

    Răspunde

coșul cu rufe murdare. lasă și tu ceva.

