RSS Feed

old .

Iluzie

 

În ploaia asta de fulgi ce se-aştern pe ferestre
Te caut , zadarnic , lipsită de putere,
Încercând să dau de finalul poveştii noastre
Îmortalizată-ntr-un tablou ţesut în tăcere .

Flăcări de-lumină pier în acest deşert de întuneric
Ce arde-n ploaia fulgilor de nea ,
Desenând pe filele acestui basm feeric
Imaginea ta ce-apare aievea.

Şi , cu degetele-ngheţate de frigul unei dureri de iarnă
Încă mai caut prin zăpada amorţită ce n-a pierit ,
Privind cum întreaga suflare se destramă
Topindu-se-n depărtarea de argint .

 

Mi-e dor de momentele când înșiram pe liniile caietelor cuvintele ce curgeau din inima și gândul meu ca dintr-o cascadă , dar care-acum de-abia se mai desprind de pe buze . Mi-e dor de zilele când timpul parcă îngheța pe filele agendei mele pline de pățănii ș-amintiri , înghețând de la fulgii ce Iarna-i cernea din văzduh . Mi-e dor de serile la gura sobei când focul cânta cu glas domol vrând să m-adoarmă . Mi-e dor s-alerg , să sar , să cânt , să mă joc cu vântul și cu frunzele și cu copacii .  Mi-e dor de păpușile mele cu păr multicolor și zeci de hăinuțe . Mi-e dor de trecut . Am îmbătrânit încercând să mă maturizez , încercând să fiu altceva , numai copil nu .

 

 

 

 

 

6 responses »

  1. Cat de frumos..bag seama ca ploaia te inspira.pupici

    Răspunde
  2. asculta aici.iti va da mai mult curaj sa fii copilul de care ti e dor!
    http://personalitateautentica.wordpress.com/crezul-meu/

    Răspunde
  3. Foarte frumos… să nu uiţi că acel copil e acolo, e în tine, doar trebuie să îi acorzi puţină atenţie!

    Răspunde

coșul cu rufe murdare. lasă și tu ceva.

