RSS Feed

o melodie pe zi ( 38.)

Azi am vrut să vă prezint o melodie mai anormală , dar m-am răzgândit .. v-o arăt spre sfârșit . Până atunci , recomandarea de azi este asta :

melodia aia anormală ce voiam să v-o arăt este ASTA . Am pus-o la ton de apel 😀 știu , sunt nebună , dar îmi place 😉 tonul meu de apel începe de la :

Give me a „HELL” give me a „YEAH”
Stand up right now
Give me a „HELL” give me a „YEAH”
Stand up right now

Era să facă cineva infarct când mi-a sunat telefonul .. lol :)) și eu care credeam că eu am efecte din astea traumatizatoare , dar telefonul meu e și mai și :)) se vede că e al meu 😀

13 responses »

  1. E superba melodia 🙂 ce se ascunde acolo oare ?:D

    Răspunde
  2. tu nebuno nu rade ca era sa mor ma aveai dupa pe constiinta 😦

    Răspunde
  3. Pingback: miercurea cu cântec – 3 « Colţu' cu muzică

  4. Deşi sunt atât de diferite cele doua cântece, îmi plac ambele! 🙂

    Răspunde
  5. da, superba melodia! 🙂

    Răspunde

coșul cu rufe murdare. lasă și tu ceva.

