RSS Feed

40 de motive pentru a fi singură

Intrând eu astăzi pe facebook să uploadez ceva pe pagina mea , am văzut că unul dintre prietenii mei a distribuit un link de la un articol cu titlul „40 de motive pentru a fi singură” . Când am văzut , femeie fiind , am devenit curioasă așa că am accesat site-ul . În pofida așteptărilor mele , așa-zisul articol era o glumă sau o încercare nereușită de a consola femeile singure sau văduvele , căci acele 40 de motive erau niște mari porcării . Aveți mai jos câteva motive , la care am adăugat și câte un comentariu de-al meu .

1. Nu te certi cu nimeni;

dacă ești single , asta înseamnă că nu te cerți cu nimeni ? Te poți certa cu prietenele tale sau cu alți oameni chiar dacă nu ai un iubit , trust me !

6. Poti sa dormi in pijamalele tale preferate;

ce prieten rău ai avut până acum de nu te lăsa să dormi în pijamalele tale „favorite” ? adică , ce-ți făcea ? te dezbrăca și te bătea zicându-ți : „ dacă mai porți pijamale cu iepurași roz te omor!” ? 😕

9. Toate lucrurile din casa ta sunt doar ale tale;

aha .. deci până acum iubitul tău îți lua lucrurile și-ți spunea „hai , împachetează frumos frigiderul ăla că vreau unul nou și eu nu am bani să-mi iau . Comentezi ? mișcă mai repede!” ?

10. Nu trebuie sa imparti dulciurile pe care ti le cumperi cu nimeni;

ești cumva un copil de 10 ani care ,dacă cineva îi ia bomboana , se pune pe jos și începe să plângă ?

13. Nu cumperi cadouri de Valentine’s Day si economisesti bani;

da , dar nici nu primești nimic și stai și te uiți la filme de dragoste și plângi până consumi 3 pachete de șervețele 😀

14. Tu esti cea care decide ce trebuie epilat si, cel mai important, cand trebuie epilat;

aha , deci tu ai vrut să epilezi câinele sau pisica și iubitul tău nu te-a lăsat .. ce om fără inimă !

17. Singurele persoane care se plang de muzica pe care o asculti sunt doar vecinii tai;

hmm .. cred că cineva ascultă manele :))

21. Dulapul este numai si numai al tau;

ce,și p-ăsta voia să ți-l ia ? netrebnicul !

25. Poti manca inghetata in miez de noapte fara a iti fi teama ca ai putea fi criticata;

clar , un mare avantaj ! de parcă până acum prietenul tău îți zicea ceva că ai tu poftă să mănânci înghețată .. sau poate prietenul tău era Hitler …

26. Poti manca in pat daca doresti;

clar , un bărbat o să te certe pentru că mănânci în pat și că faci mizerie , că doar de ! bărbații sunt obsedați de curățenie !

30. Primesti tot mai multe like-uri pe Facebook;

… serios ? ăsta e un avantaj ?

33. Speli doar hainele tale;

defapt , nu speli tu , spală mașina ! 😉

36. Nimeni nu se mai plange de modul in care iti conduci masina;

pietonii pe care îi vei călca și copacii pe care-i vei accidenta sigur îți vor mulțumi și-ți vor oferi premiul Nobel pentru pace

37. Nu iti mai ascunzi vibratorul prin spatele sifonierului;

am niște dubii în privința persoanei care a scris acest articol , mari dubii ! 😐

39. Nimeni se uita urat la tine cand mananci o prajitura;

wtf! pe bune acum , ce fel de iubit ai avut ?! 🙄


18 responses »

  1. haha, esti draguta cu comentariile pe care le-ai facut. si da, sunt niste ineptii :))

    Răspunde
  2. La nr 28 m-aș înscrie eu !!! Domnul e obsedat de curățenie, eu nu :))

    Răspunde
  3. Ti-am mai spus pana acum ca esti funny? :)) Cat am putut sa rad :D:))))))))

    Răspunde
  4. ohhh…..cine a scris motivele astea? un copil de 10 ani, lol? :))))
    tare comentariile tale :)) :*:*:*:*:* pupi multi

    Răspunde
  5. hahaha… exact… 😆 😆 😆 ce fel de iubit??? 😆

    Răspunde
  6. Bai cat de tareeee a putut sa fie articolul asta!! Nu am mai ras asa de multa vreme:)) te-am pus pe feisbuci ca sa primesti like-uri (conform punctului 30):)) glumesc!
    Intr-adevar, articolele de gen sunt niste rahaturi sociale tipic democratiei capitaliste pentru a nu lasa copiii emo sa se sinucida si femeile frustrate sa intre in depresie.

    Răspunde
  7. da..foarte inteligente motivele..o doamne asa pline de intelpciune! :))

    Răspunde
  8. Pingback: Cum să faci un bărbat bogat să se îndrăgostească de tine « Pretty wild ♥

coșul cu rufe murdare. lasă și tu ceva.

