RSS Feed

Inelul de divorț

 

După cum bine știe toată lumea , până de curând , existau inele care arătau lumii întregi că o femeie este logodită sau căsătorită . Ei bine , de ceva vreme încoace , un designer francez a inventat inelul de divorț . Inelul este de forma unui craniu de pasăre decorat cu ştrasuri roz şi un buchet stilizat de mireasă
, costă în jur de 1000 de euro și se poartă în același loc unde  a fost , până în momentul despărțirii , verigheta . Designerul francez susţine că ideea i-a venit în urma unui studiu britanic din care a aflat că peste 42 % dintre cuplurile căsătorite eșuează . Diferența între inelul de logodnă și inelul de divorț este că acesta din urmă trebuie cumpărat chiar de femei și arată clar că au spus „Nu!” unei căsnicii ce nu le aducea fericire .



10 responses »

  1. curios si interesant..sa stii ca tocmai mi am fct unghiile ..faza cu ziarul n am mai incercat-o dar am incercat o varianta interesanta. voi face poze si voi expune! si sper pana una alta sa mai port inca verigheta! insa in mod sigur, daca va fi cazul voi spunee da , craniului de pasare!:)))

    Răspunde
    • depinde ce ojă albă ai folosit și ce ziar ai folosit , scrisul de pe ziar trebuie să fie foarte îngroșat , scris cu „blod” ..
      eu sper ca niciodată să nu fiu nevoită să port acest craniu de pasăre 😀

      Răspunde
      • Da Cristina asa zicem toate..si asa ne dorim toate..dar viata e surprinzatoare si e bine sa nu te surprinda cat mai putin..stii ca vb zilele trecute despre a avea cat mai putine asteptari?…se aplica pt mine chiar si aici..asta nu ins ca asta imi doresc, doar imi obisnuiesc creierul cu o posibila idee..astfel..intr-un fel ma pregatesc daca e sa fie asa..;)

      • da , nu știm niciodată ce ne rezervă viitorul , însă viitorul ni-l putem face cu mâinile noastre , putem încerca să facem să meargă o relație / o căsnicie , iar când am ajuns în punctul când chiar nu mai e nimic de făcut , atunci putem să ne dăm bătute 😀

  2. paradisblonzesc

    geniala idee…dar inelul e uraaatttt :))

    Răspunde
  3. Vaaii 😀 tare urat mai e :)) Dar poate l-au facut asa ca s-au gandit ca daca e prea frumos divorteaza toate femeile doar ca-si cumpere inelul de divort 😀 🙂

    Răspunde
  4. macabra chestie… mai bine nu porti nimic… e cam sinistru inelul… 😦

    Răspunde
  5. e tare 🙂 mie imi place si inelul , de argint nu este ???

    Răspunde

coșul cu rufe murdare. lasă și tu ceva.

