RSS Feed

o melodie pe zi ( 42.)

În seara asta chiar vreau să vă adorm cu o melodie absolut minunată . Mi-am amintit de melodie datorită acestui post ( mulțumesc 😀 ) .  Eu cred că o să mă culc cu căștile-n urechi ascultând melodia asta , dacă o să adorm pentru că de 3 zile-ncoace nu numai că gura nu-mi mai tace , ca-n „Miorița” , dar nu prea pot să dorm , însă asta nu contează , oricum pe voi nu vă interesează , am spus-o doar ca să pară mai mult scris la postul ăsta , nu 3 litere și o melodie aruncată de pe YouTube aici 😆 . App , astă seară a fost lună plină ! Dacă nu mă transform într-un vârcolac 😈 și dacă nu vă speriați de ce-am aberat eu pe aici , ne citim mâine 😉 noapte bună tuturor !

3 responses »

  1. foarte frumoasa si impaciuitoare melodia 😀
    am ras cu pofta la postul ala cu 40 de motive si am ras si la postul asta esti foarte tare si te voi citi mereu cu drag fi linistita 😀

    Răspunde
  2. paradisblonzesc

    chiar cade noapte buna…:X

    Răspunde

coșul cu rufe murdare. lasă și tu ceva.

