RSS Feed

Fii ceea ce vrei tu , nu ceea ce vor alții !

 

Câteodată e bine să ne depărtăm de persoanele care consideră că nu suntem suficient de buni pentru ele pentru că  , atâta timp cât ne consideră inferiori lor , oricâte încercări am face , oricât de mult ne-am strădui , nu va fi suficient . Perfecțiunea nu există , cu toții știm asta . N-ai nevoie de perfecțiune să fii fericit și , de asemenea , n-ai nevoie nici de oamenii care vor să te schimbe pentru a fi pe placul lor . Învață să fii ceea ce vrei tu , nu ceea ce vor alții ! 😉

 

5 responses »

  1. da..am 1 citat care se potriveste acum
    prefer sa fiu criticat pentru ceea ce sunt decat iubit pt ceea ce nu sunt
    si oricum atata vreme cat anumite pers isi doresc sa te schimbe inseamna ca nu prea te iubesc cu adevarat nu? adica ma iubesti pe mine sau iubesti o himera?

    Răspunde
  2. cuvinte diferite, context asemanator….uite ca mi-ai descris trairile. e clar …esti sor’mea!!!! 🙂 am fost pe aceeasi lungime de unda azi :*
    :*:*:*:*:*:*
    si da…fii ceea ce vrei tu!

    Răspunde
  3. E bine si pt cel ce se considera a fi insuficient de bun si pt cel ce se considera „superior”. E vorba de o relație destructiva care, in loc sa genereze stari pozitive, emana doar dispret, amaraciune, ranchiuna s.a.m.d. in stare sa pulverizeze si dragostea si afectiunea unuia pt celălalt.

    Răspunde

coșul cu rufe murdare. lasă și tu ceva.

