RSS Feed

Rupturi

      Niciodată nu mi-a plăcut să repar ceva ce s-a spart . Dacă un pahar s-a spart , prefer să arunc cioburile decât să le lipesc la loc , fiindcă , oricât le-aș lipi , crăpăturile se vor vedea mereu . Ceea ce s-a spart rămâne spart și niciodată nu va mai fi la fel . Poți rupe un fir și-l poți înnoda din nou , nimic nu va mai fi ca-nainte căci nodul se va vedea , e acolo și știi că ața aceea a fost ruptă . 

      Precum o oglindă firavă și transparentă e inima mea și te rog să n-o spargi în o mie de bucăți pentru că nu voi fi în stare niciodată să le pun la loc , le voi pierde în infinitul ăsta de timp dureros și rece . 

9 responses »

  1. of… si oare ce faci cand iubesti si esti iubit dar dragostea te repara si sparge in acelasi timp?

    Răspunde
  2. paradisblonzesc

    hihi. ce sa zic. eu lipesc totul. si daca este vb de un pahar preferat, de colectie sau primit de la cineva drag il lipesc si il admir asa…daca mi se rupe o haina…ruptura aia imi da alte idei de design (cand eram in liceu, ft rar acum, faceam haine 🙂 o mica pasiune de a mea) cat despre inima…hehe. o lipesc de zici ca niciodata nu a fost franta. ma multumesc si cu rupturile, atata timp cat am toate bucatile.si de nu le am..o peticesc, de poarta carourile, lol
    te pupic dulce de tot

    Răspunde
  3. Poate că le vei pierde.. dar poate că va veni cineva care le va lipi înapoi 🙂

    Răspunde

coșul cu rufe murdare. lasă și tu ceva.

