RSS Feed

stuff ( 3.)

Diana : Care sunt melodiile tale preferate ? Fă-mi un top 10 😀

Păi .. din 742 de melodii pe care le am în player , cele mai redate sunt astea :

The Wanted – Glad you came

Florence + The Machine – Breath Of Life

The Fray – You found me

Dido – Life for rent

Holograf feat Vlad Gherman – Să nu-mi iei niciodată dragostea

Jessie J – Who you are

Direcția 5 – Am nevoie de tine

Olly Murs – Dance with me tonight 

Martina McBride – Anyway

Queen – I want to break free

Queen – We will rock you

Lana Del Rey – Blue jeans 

Snow Patrol – You could be happy 

Lifehouse – Broken

Green Day – Wake me up when september ends

James Blunt – Goodbye my lover

Mika – Happy ending

One Republic – Apologize

 

8 responses »

  1. frumoase piesele,
    imi place si mie ce asculti tu 🙂

    Răspunde
  2. Diana Marinescu

    multumesc de raspuns si ca nu te-ai lasat de blog !
    sunt foarte fruumoase toate melodiile 😀

    Răspunde
  3. Numai muzică bună! Super! 😀

    Răspunde

coșul cu rufe murdare. lasă și tu ceva.

