RSS Feed

e oficial : am probleme cu capul !

     Da,da! chiar am ! mă doare de-mi vine să-l tai :)) nu știu ce are … cred că se răzbună pentru toate dățile când nu l-am ascultat și-am făcut ce spune inima … ntz , ntz , ntz ! nu e frumos , domnule! păi așa te-am învățat eu ?! Am luat enșpe mii de pastile , n-au niciun efect … 😦 cred că e de la dușul ăla natural de marți seara .. oricum , nu cred c-o să mă afecteze prea mult , că doar mai nebună decât sunt nu pot să ajung … sau pot ? 😕

      Dacă tot continuă să mă doară o să preiau modelul lui Mădă : stat în casă , uitat la filme + pufuleți cu ciocolată și juice de portocale … maraton de Modern Family și Supernatural + „Și vremea e ca să ucizi” . Să vedeți cum o să-mi treacă mie până luni … sper 😀 totuși , dacă mor , nu vă deranjați să dați banii pe lumânări , aprindeți doar becul și gândiți-vă la mine :)) dacă vă vine factura mare la curent înseamnă că și eu m-am gândit la voi :)) Vă las cu o melodie pe care o iubesc 😀 să aveți un sfârșit de săptămână minunat ! 🙂

14 responses »

  1. justtheadmin

    Lasa ca pana te mariti iti trece:) App. tare faza cu becul:)))

    Răspunde
  2. of..ntz..ntzzzz…cate emotii.cate sentimente..cred ca e ceva in aer..ca toti avem cate ceva..:)

    Răspunde
  3. de fiecare data cand ma durea capul tati ori imi zicea: „ar tb sa te bucuri, asta inseamna ca ai ceva acolo!”, sau…”poi stomacul cand te doare…atunci cand e gol!” :))))
    :*:*:* pupic si sper sa te faci bine repede!!!

    Răspunde
  4. Hei, nu muri! Cine îmi va comenta blogul?!! Te vei supăra dacă în caz de… yo voi aprinte telefonul în loc de bec? 😉 Nu vreau să par patetic cînd voi ține un minut de reculegere – ai mei cred că vor chema ambulanța. (cam egois din partea mea – dar sunt sincer – deoarece nu vreau să nu vii după mine pe urmă!) 🙂 🙂 😉 În fine cînd îmi va veni timpul – aș prefera anume tu să vii! 😉 Totuși cred că totul va fi bine! 🙂

    Răspunde
  5. Uite încă un fan Supernatural 🙂 Sper să te faci bine cât mai curând. Poate fi şi din cauza schimbărilor climatice. Sau poate ai răcit, ai făcut o mică sinuzită? Dacă nu iţi cedează durerea de cap, du-te la doctor. Oricum tratamentul tău pare foarte bun 🙂

    Răspunde

coșul cu rufe murdare. lasă și tu ceva.

