RSS Feed

adio probleme cu capul …

       Teoretic , ele încă există , și nu vor dispărea niciodată , dar ,practic , nu mă mai doare capul ! Ieiii ! am supraviețuit ! nu degeaba cântam vineri „i will survive” … știam eu ceva sau … subconștientul meu dădea semne că o să fiu ok . Eh , păstrați aprinsul becului pentru data viitoare , poate avem mai mult noroc .

       Am lenevit tot weekendul 😀 nici pe afară nu am ieșit … 3 sezoane din Modern Family și două din The O.C. + 10 pungi de pufuleți înveliți în ciocolată , 3 litrii de suc și un kg de mere . Asta numesc eu viață . Deși mi-a lipsit un mic kraraoke  cu prietenașii . Next time 😉 inițial începusem să scriu postul ăsta pentru a-i ura „La mulți ani!” Claudiei ( să fii sănătoasă și fericită , blondo ! să ai parte de tot ce îți dorești , să ți se îndeplinească dorințele și tot binele din lume pentru tine că-l meriți :*:*:*:* Să ne trăiești cu numele , Eleno ! :)) ) și să îi urez burlăcelului „succesuri” la examene 😉 dar m-am apucat să mă laud că am supraviețuit cu bine durerii de cap , eh , așa sunt eu , mai cu gura mare 😀

       Vă pup pe toți și sper să aveți o săptămână minunată ! o seară plăcută ! vă las cu această melodie care sper să vă placă 😀

 

9 responses »

  1. Un mare mulțumesc! Mă bucur că te-ai făcut bine și sper că ok vei fi mereu! Sănatate! 😉

    Răspunde
  2. E bine că ţi-a trecut durerea de cap! Te-au ajutat serialele, sigur!
    O săptămână faină să ai! 🙂

    Răspunde
  3. paradisblonzesc

    sar’na multtt!!!! la multi ani tuturor constantinilor si elenelor!!!! :*:*:*:*

    Răspunde
  4. Ţi-am spus eu că te faci bine. Poate că şi Supernatural a ajutat la asta 🙂

    Răspunde

coșul cu rufe murdare. lasă și tu ceva.

