RSS Feed

Viața – manual de instrucțiuni , sau nu !

 

      Toți îți dau sfaturi despre cum să fii , cum să te îmbraci , cum să te porți , ce muzică să asculți , ce să mănânci și ce nu , dar , până la urmă , nici ei nu ascultă sfaturile pe care le dau .

      Oamenii impun reguli : nu călcați iarba! , nu aruncați gunoaie pe jos ! , nu mângâiați animalele din cuști! , nu fura! , nu bea ! , nu fuma! , nu fă asta , nu fă aia , respectă legea x din amendamentul Y ! nu!nu!nu! o mie de reguli , dai ei le respectă ? nici ei nu respectă nici măcar una .

      De ce să primesc sfaturi ? pot greși și singură ! De ce să urmez reguli și legi care nu au niciun sens și pe care oricum , chiar dacă nu mi le ziceai tu , nu le încălcam pentru că erau prea stupide să-mi bat capul cu ele ? 

      O mie de sfaturi am primit de la oamenii ce au trecut prin viața mea – unii au rămas , alții au mers mai departe – sfaturi pe care le-am ascultat cu atenție , le-am calculat și poate le-am luat în considerare … sau nu . 

     Am trecut prin atâtea și-am învățat singură , fără ajutorul nimănui , trei chestii :

1. Ce nu te omoară te face mai puternic !

2. Nimeni nu dă doi bani și nimănui nu-i pasă cu adevărat dacă ești tu tristă , deprimată , rănită , căzută , doborâtă așa că poți fii mai bine fericită . 

3. La naiba cu toți ! nu sunt cea mai bună , dar nu sunt ca ei !

 

      Viața mi-a aruncat pietre și bolovani fără să mă anunțe întâi să-mi iau o plasă . Nimeni nu mi-a dat un manual de utilizare , am învățat singură fiecare lucru pe care acum îl știu , am fost rănită , doborâtă , dar m-am ridicat și-am ținut capul sus mereu pentru că știu că am de ce să țin fruntea sus , că nu există nimic să-mi păteze caracterul , pe tricoul alb al inimii mele nu există nicio pată care să mă facă să-mi fie rușine de ceea ce sunt . 🙂 

12 responses »

  1. Răzvan Apostolescu

    Ești una dintre cele mai puternice persoane pe care le știu , de fiecare dată când ai fost lovită-n față te-ai ridicat și ai mers mai departe . Sunt mândru că te cunosc și sunt sigur că vei deveni o femeie extraordinară . Noapte bună , Christine 🙂

    Răspunde
    • mulțumesc 🙂 mai știi , poate o să fiu o a doua Xena războinica a României :))) sau poate o să fiu o bețivă :)) deși nu cred , n-am tangențe cu alcoolul … 😀 vom trăi și vom vedea ce o să fie 🙂

      Răspunde
      • Răzvan Apostolescu

        da, vom vedea ce ne oferă viața , dar sunt singur că vei deveni o femeie adevărată pentru că ești o luptătoare 🙂

      • Da,da! Xena războinica , varianta updatată cu sânii un pic mai mari decât ai originalului și cu ceva mai mult amuzament 🙂

      • Mincinoasa mica. Cik nu ai tangente cu alcoolul..dar heinekenul ala? Sau becks lol. Pup cu mult drag si sa ai grija de tine. Ai invatat multe si ai sa mai inveti multe. Ideea este sa fii mereu k acum: o mik zapacita pe care o iubesc

      • berea e bere :)) câte una la zile mari , de obicei nu beau … zăpăcită o să fiu mereu :)) și la 90 de ani o să fac sărituri cu parașuta :)) :*:* și tu să rămâi la fel cum ești , înțeles don”șoară ? :*:*:*

  2. viata e dura si noi trebuie sa ne descurcam singuri 🙂

    Răspunde
  3. ai vb frumos si din suflet.se simte!

    Răspunde
  4. „Succesul in viata inseamna sa pui in aplicare toate sfaturile pe care le dai altora!”

    Răspunde
  5. Bogdan Mihail

    SUper tare mi se pare. Bravo. Si mai ciudat este faptul ca lumea care-ti da sfaturi, se mai si supara ca nu le urmezi. CE PROSTIE! In loc sa-si vada de viata lor!

    Răspunde
  6. I use pocket money also. I love it. I also use MPG and it allows me to record my gas purchases and maintenance transactions into pocket money right from MPG.

    Răspunde

coșul cu rufe murdare. lasă și tu ceva.

