RSS Feed

Concert de calitate , părerea mea :)

      Vama lansează oficial albumul „2012” printr-un mega concert organizat la Sala Palatului din București , astăzi , 28 mai 2012 , ora 19:00 . 

      Noul material discografic al formației VAMA se numește “2012” și reunește 14 cântece despre iubire, libertate, speranță, vise, schimbare. Temele universale care se regăsesc frecvent în versurile VAMA sunt abordate pe acest album dintr-o perspectivă nouă. 

     Băieții promit un spectacol de calitate , cu invitați speciali și dansatori , într-un cuvânt : show . Pentru bilete accesați acest site . Vi le dădeam eu pe ale mele , pentru că nu pot să ajung în seara aceasta , dar deja „le-am donat” cuiva .

Pentru cei care se duc : distracție plăcută ! 🙂

11 responses »

  1. a fost genial , rămân trupa mea preferată din lume ! 😀
    păcat că ai ratat .. dar lasă că ți-am luat autograf 😉

    Răspunde
  2. Am fost si eu dar nu am putut sta pana la sf .Au fost foarte buni , ei oricum sunt foarte buni si noul album e super . Multumesc ca mi-ai zis de el ca nu stiam ca apare cu Gazeta 🙂

    Răspunde
  3. paradisblonzesc

    Whaaaat? De ce nu te ai dus?:( puup

    Răspunde

coșul cu rufe murdare. lasă și tu ceva.

