RSS Feed

despre oameni frumoși numai de bine !

         Am venit- revenit sau cum vrei să-i zici . Și îmi cer scuze că nu am fost așa activă în ultima vreme . Nici voi n-ați fost . O parte din voi , cel puțin , nu . Dar eu nu am fost plecată , am fost aici în tot acest timp de absență parțială . Doar că nu prea am mai avut timp , nici pentru mine n-am mai avut timp , dar asta o discutăm mai târziu . V-am citit pe toți , pe cuvânt de nu ! Am fost cu ochii pe voi , pe voi toți . Pe blonda mea dragă  , am furat câte un cântec de la Călin sau de aici , am citit lucruri incredibile și gânduri frumoase la Ionela ,  am învățat câte ceva de la Mădălina și  am admirat lucruri frumoase la Ela . Am rămas cu gura căscată citind poeme și postări impresionante de aici . De aici am aflat lucruri impresionante , lucruri noi și mi-am actualizat sertărașul ăla în care am cultura generală , locul pentru cunoștințe , sertar ce e deschis permanent pentru chestii noi . Câte o recomandare de carte de aici și câte o experiență de viață de la această domniță  . Burlăcelul ăsta m-a făcut să râd , iar pe aici mai dau de câte-o carte sau ceva interesant care să-mi bucure ochii sufletului . De pe aici , aici , aici și aici mai fur câte una-alta și-mi hrănesc sufletul . Sunt o hoață , o hoață de lucruri prețioase , iar aceste lucruri le găsesc la voi , dragii mei . Pe mulți nu vă cunosc , dar îmi sunteți dragi , și fără a fi pupincuristă ( că nu-s și niciodată nu voi fi ) vă spun din inimă că sunteți niște oameni frumoși cu suflete frumoase 🙂

***

    Ultimele mele zile au fost în ceață . Am plâns și tânjit după lucruri ce nu credeam că vor reveni în gândul meu vreodată , dar care voiam să revină , din tot sufletul . Hotărâsem , cândva , să încui ușile ce duceau spre aceste lucruri și să arunc cheia , undeva departe unde nimeni să nu o găsească . Da’ de unde ? n-am avut curajul , am păstrat cheia , sunt o lașă ! Hmm , și eu care vorbeam de „move on” , dădeam sfaturi cum că viața merge înainte cu sau fără noi . V-am spus eu că nu ascult sfaturile altora ? nici pe ale mele nu le ascult .

    Am avut un blocaj sau mai bine-zis am dat de un gol în sufletul meu în care am cam rămas blocată juma’ de oră , o oră , nici eu nu mai știu . Mă gândeam ce să fac , cum să fac , dacă o să fie bine ori ba . Nu mi-a reușit . Și acum mă mai gândesc ce să fac , încă mai calculez și cântăresc alegerile și posibilitățile .

    O zi întreagă am ascultat melodia asta  în continuu , iar și iar până am început să plâng după cineva după care n-aș fi crezut c-am să plâng . Ia uite că imposibilul e totuși posibil la mine , doar de , eu sunt excepție de la orice regulă ! Am recunoscut că mi-e dor de omul care-mi spunea „fata în jeanși albaștrii și tricoul alb” ( bine că nu mi-a văzut boxerii cu AC/DC că atunci dădeam de naiba :)) ) într-un moment de suferință gripală – la mine gripa afectează conștiința nu altceva . Și nu regret c-am făcut-o . Am spus odată că nu e ok să regreți ceva ce deja ai făcut pentru că oricum nu mai poți îndrepta și am crezut în asta , și încă mai cred .

    Am ajuns să fiu pastilată , vorba Claudiei . Aaa , nu , nu mă droghez , asta mi-ar mai trebui :)) aș ajunge o nebună drogată , un pericol clar pentru society . Dar m-am obișnuit cu medicamentele . De fiecare dată când am o durere , de cap , burtă , spate , cât de mică e , iau o pastilă repede . Am în geantă un flacon de Nurofen forte și unul de Ibalgin , să nu vă mai zic că acasă am o cutie plină de Aspirină , Paracetamol , Algocalmin , Ibuprofen , Diclofenac și alte pastile pentru diferite dureri . Medicul a zis că nu-i nimic neobișnuit , că e bine că mă gândesc la sănătatea mea și că am grijă de corpul meu . Ce-i drept așa e , mi-e frică de doctori și d-aia am grijă de mine , de ce fac , de ce mănânc . Mi-e frică de durere . De orice fel , mai ales aia de inimă . Dacă știți vreun medicament pentru durerea de inimă să-mi dați un mail și să-mi ziceți .

     Ar mai fi multe de spus , timpul nu mă ajută . În ultima vreme nu m-a ajutat . Ajungeam , în unele zile , să mă culc la 4 dimineața pentru două ore , ca la 6 să sune ceasul să mă trezesc . Îmi era dor de zilele alea când munceam la diferite proiecte sau pentru diferite chestii , când beam litrul de cafea ca să stau trează , zilele alea îmi dovedeau mie că pot și că sunt în stare să fac orice . Am supraviețuit nedormită 3 zile la rând  . Am supraviețuit patru zile nemâncată ( pe atunci aveam complexe cu silueta , credeam că sunt grasă , voiam să slăbesc  , deși nu aveam ce , eram deja slabă , acum mi-am băgat mințile în cap 😀 ) . Am supraviețuit mereu , sunt o survivoare :)) întotdeauna am fost , așa sunt eu : o nebună care supraviețuiește oricărui lucru ce o lovește . Mai știți când am zis că șterg blogul ? pff! cum să fac așa ceva ? nu pot să renunț la el sau la voi , nu pot ! Hai c-am aberat aici aiurea , m-am descărcat și pe blog , nu era suficient că m-am confesat la juma’ din lumea pe care o știu . Vă urez noapte bună și o zi ce vine faină ! iar celor ce au răbdare să citească ce e aici le mulțumesc 😀

23 responses »

  1. om minunat ce ești , fără tine viața ar fi al dracu de monotonă!!! 😉

    Răspunde
  2. nuuuuuuuuuuuuu , viata e frumoasa cu tine, dar nu atat de frumoasa ca si tine!!!
    :* 🙂 😉

    Răspunde
  3. Noapte bună 🙂 Şi-am citit tot şi ultima virgulă am citit-o 😆

    Răspunde
  4. Sooo sweet!:D Si eu trec zilnic pe aici si citesc cu placere lucrurile spuse din sufletul tau frumos 🙂

    Răspunde
  5. Pentru inimă…o sticlă de Jack, J&B, Black Label sau altele + un joint de hașiș => o oră- două de râs , fără gânduri și suferințe+ vreo 5 pungi de jeleuri/ popcorn că te mănâncă dinții mai rău ca pe blonda mea, după care vreo 12-14 ore somn neîntrerupt , profund!
    Hai că te învăț la prostii! :))

    Răspunde
  6. Frumos articol şi am urmat perioplul tău, din link în link. Am ajuns în locuri pe care nu le văzusem şi mă bucur că am făcut-o. Am avut o surpriză de proporţii să mă văd inclusă. Mă simt deosebită şi mă bucur. Multumesc,

    Răspunde
  7. paradisblonzesc

    scumpa de tine! :* se pare ca azi este ziua confesarilor..o fi ceva in aer?si eu am sa scriu una, dar un pic mai tarziu.
    sa ai grija de tine si ce pot sa ti zic… (sfaturi chiar nu sunt in masura sa le dau, lol) decat ca…zile ca astea ne fac sa ne gandim mai bine si profund la ce am avut, ce am pierdut, castigat etc. te pupacesc de nu te vezi!!!

    Răspunde
  8. numai oamenii frumoşi se pricep să vorbească despre frumos:P…. Pentru durerile de inima încearcă Dragostin…:P mai usor cu pastilele, ca nu-s bune.

    Răspunde
  9. hi.hi. sunt si eu aici!sunt si eu aici!!!! ce ma bucur! multumesc pentru cuvintele frumoase! stii ca eu ..(si nu numai) am o vorba: doar oamenii frumosi pot vedea alti oameni frumosi. si aici ma refer la partea figurat(a) a afirmatiei!sa ai o zi minunata!

    Răspunde
  10. Pingback: un cântec şi o căruţă întrebări… « Colţu' cu muzică

  11. Iar de la mine ai furat titlul :)) te pup

    Răspunde
  12. ma bucur ca te-am lasat fara cuvinte. si eu urmaresc blogul tau, il citesc zilnic, numai chestii interesante gasesc, un strop de inspiratie uneori, dar asta ramane intre noi :p .

    Răspunde

coșul cu rufe murdare. lasă și tu ceva.

