RSS Feed

Aceeași Julieta , un alt Romeo

 

Toți spun „stai departe de Romeo!” , dar ei nu îl cunosc pe Romeo la fel de bine ca mine , ei sunt reci la suflet , disprețuitori față de iubirea adevărată . Și dacă această poveste se va termina la fel ca cea a lui Shakespeare sunt dispusă să risc totul , până la ultima piesă . Poate că și alții spun „stai departe de Julieta!” , dar asta e o poveste de dragoste , e cartea mea și o voi scrie de una singură , n-am nevoie de ajutorul regelui sau al supușilor , regatul lor se dărâmă , dar rămâne povestea . Rămâne Julieta cu-al ei Romeo .

5 responses »

  1. Romeo și Julieta din povestea lui Shakespeare nu au luptat pentru iubirea lor , au ales calea mai ușoară , au fost lași . Sper ca povestea ta să aibă un final frumos , fără durere .

    Răspunde
  2. paradisblonzesc

    ce frumos ai scris…
    zuzi…traieste-ti viata cum simti tu!!!
    eu te up si ti dau un hug imens!!!

    Răspunde
  3. Pingback: Legenda lui Robin Hood – de la carte la ecranizare « bibliodevafiliala3

  4. mie imi plac povestile de dragoste , de ce in cele mai frumoase poivesti de iubire nu este finalul dorit de mine 😦 de noi

    Răspunde
  5. of…romeo si julieta..deja numele lor au capatat conotatii triste in creierul meu…e adevarat dragostea a fost sublima, dar de ce trb sa se termine asa? am mai urmarit ieri din intamplare..lene si altele asemanatoare..un film „zmeie”..o dragoste extraodinara dar finalizata cu moartea celor doi..nu ..nu -mi plac filmele si finalurile astea..:(

    Răspunde

coșul cu rufe murdare. lasă și tu ceva.

