RSS Feed

Waiting for Forever.

        Afară vremea parcă îți șoptește „stai departe de mine!” , așa că m-am gândit să recomand un film , pentru cei ce stau în casă și lenevesc . 

        „Waiting for forever” este un film de dragoste , povestea a doi tineri , prieteni din copilărie , a căror destine se separ inevitabil . O poveste unică despre iubire, prietenie şi o viziune asupra lumii din mai multe perspective, „Waiting for Forever” explorează legăturile pe care oamenii le fac în faţa schimbărilor vieţii. Emma (Rachel Bilson) şi Will (Tom Sturridge) au fost buni prieteni în copilărie, dar cu trecerea timpului legătura dintre cei doi s-a rupt, mai ales în ceea ce-o priveşte pe Emma. Pentru Will, Emma nu a încetat niciodată să fie cea mai importantă persoană din viaţa lui.

        Eu am plâns la filmul ăsta mai mult decât am plâns la Titanic , vi-l recomand cu plăcere . Dacă vă hotărâți să-l urmăriți , vizionare plăcută !
( Click aici pentru a vedea filmul ) 

12 responses »

  1. Da…și eu am plâns mult la el.
    E printre preferatele mele. Povestea e superbă…îl ador în întregime.
    L-am recomandat și eu într-una din rubricile mele ale „filmului de vineri”.

    O zi frumoasă!:*:*
    P.s: Nu am idee de ce, dar nu te aveam la blog roll. Voi rectifica greșeala asta chiar acum.:*

    Răspunde
  2. paradisblonzesc

    suna tare interesant….sper sa am si eu cand sa ma uit la filme…nu ma mai ajung cu somnul… 😦

    Răspunde
  3. Anul trecut am vizionat filmul. Încă îmi amintesc acţiunea, dar cred că am să-l revizionez. 🙂
    Câţi dintre noi mai au puterea să-şi.. aştepte persoana iubită?! Şi eu îl recomand tuturor îndrăgostiţilor.

    Răspunde
  4. aveam nevoie de o recomandare la un film bun..
    si asta stiu ca o sa’mi placa ,
    multumesc mult! 🙂

    Răspunde

coșul cu rufe murdare. lasă și tu ceva.

