RSS Feed

bancuri :)

 

 

Doi tigani merg la furat intr-un apartament si suna telefonul in casa:

-Alo familia Popescu?
-Nu stiu, manca-ti-as, ca abia am intrat ! 

***

În spatele fiecărui om mare stă o persoană care nu poate vedea filmul…

   

*** 

Doi nebuni sunt eliberati de la ospiciu pe cautiune. Ajung ei la un hotel si unul face pe lumanarea. Celalalt spuse:
-Ma, stai jos, ca il sun pe doctor!
Ala nimic.
Il suna pe doctor si ii spune:
-Domnu doctor, asta sta lumanare!
-Si ce daca?
-Pai, eu nu pot sa dorm cu lumina aprinsa!

***

Nevasta unui detinut in audienta la directorul penitenciarului:
– Domnule director, am venit aici sa va rog sa-i dati barbatului meu o munca mai usoara.
– Dar, doamna, barbatul dumneavoastra lipeste etichete pe sticle, si nu vad in asta un lucru greu.
– Nenorocitul, mie mi-a zis ca sapa un tunel…

***

Daca Adam si Eva erau chinezi nu ajungeam aici; mancau sarpele, nu marul.

***

Ion termină facultatea de medicină şi e repartizat într-un sat. Acolo medicul bătrân îl informează că nu poate sta cu el prima săptămână (cum ar fi trebuit) şi pleacă spunâdu-i să fie atent la ce face. 
Se intoarce peste 7 zile şi-l întreabă ce a facut. La care Ion îi spune: 
– Prima dată a venit o babă că o durea capul, aşa că i-am dat un calmant. A doua oară a venit un copil julit la genunchi, aşa că am curăţat rana, am dezinfectat-o şi l-am pansat. Vineri când să închid cabinetul a venit Maria, a încuiat uşa , s-a dezbrăcat şi s-a întins pe masă spunându-mi: 
– Ioane, nu am văzut bărbat de trei luni! 
Medicul cu sufletul la gura îl intreabă pe Ion: 
– Şi ce-ai facut?
– I-am pus picături în ochi!

 

***

O tânără se roagă la cel de sus:
– Doamne, de data aceasta vreau să mă rog pentru cei din jurul meu, fără a cere nimic pentru mine. 
Dă-i Doamne mamei mele un ginere chipeş, bogat, cu vile şi masini, dotat şi cumsecade…

***

Doi prieteni, manageri a două întreprinderi falimentare, discută despre duritatea economiei de piaţă. 
La un moment dat, unul spune celuilalt: 
– Închipuie-ţi, prietene!… De jumătate de an nu le mai dau salarii lucrătorilor, iar ei tot vin la serviciu! 
– Păi, ştii ce?! Ia pune-le tu taxă de intrare!

***

În sfârşit am scăpat de 80 de kg în plus! Am divorţat!
 
***
Într-un magazin, doamna Popescu îl întâlneşte pe domnul Ionescu, care este împreună cu câinele său, Boby. 
Doamna Popescu îi spune domnului Ionescu: 
– Domnule, vă rog ţineţi-vă aproape câinele! Simt că mi se urcă un purice pe picior! 
La care, domnul Ionescu spune: 
– Boby, vino aici, dragă! Doamna Popescu are purici!…
 
 
***
 
O doamna la psiholog. Acesta ii spune:
-Saptamana viitoare vom lucra cu inconstientul!
Ea raspunde:
-Nu cred ca sotul meu vrea sa vina!
 
3 responses »

  1. paradisblonzesc

    Lmao!!!!! Super tari

    Răspunde

coșul cu rufe murdare. lasă și tu ceva.

