RSS Feed

something about love …

      S-a găsit cine să vorbească despre iubire!? :)) eu aia care sufeream vara trecută alături de pungi de pufuleți înveliți în cioco , pernă , șervețele , cola și melodia asta  . Mi se potrivea atunci , eram pusă între două alegeri : să iert și să uit , sau să uit și să trec peste , adică peste EL și să merg mai departe . Am ales , într-un final , ultima variantă . Și abia acum , după un an și ceva , am înțeles că am făcut alegerea potrivită . Sunt o persoană naivă , când mă îndrăgostesc , nu mă arunc cu capul înainte , mă arunc cu totul . Apoi sunt rănită și mă retrag în cochilia mea de unde greu mai ies .
      Despre iubire știu doar atât : că  băiatul perfect nu există . Dar întotdeauna există un băiat perfect pentru noi , pentru fiecare dintre noi . Și nu mă refer la Făt-Frumos , cu ochii albaștri , păr blond , tot numai și numai calități , 0 defecte . Eu mă refer la băiatul care să ne facă să simțim că suntem iubite , să simțim că suntem importante pentru o persoană , băiatul ăla cu calități și defecte care să aibă grijă de noi și care să ne iubească indiferent dacă aruncăm în el cu toată biblioteca de cărți sau cu vaza de pe masă . Și un astfel de băiat există există pentru fiecare dintre noi . Și sper ca toate să-l găsiți , mai devreme sau mai târziu . 🙂

8 responses »

  1. Anunță-mă când dai de el :))
    Mie îmi plac idioții …CLAR

    Răspunde
  2. fiecare are versiunea proprie a băiatului perfect , îmi place versiunea ta :))
    dacă-l găsești înaintea mea să mă anunți :)))

    Răspunde
  3. Pingback: întâlnire cu Yanni « Colţu' cu muzică

  4. paradisblonzesc

    Daca l gasesti pe ashton pls da I adresa mea hihi pupici

    Răspunde
  5. ma recunosc in ce ai zis tu acolo …naiva , retragere , suferinta 🙂 si eu cred ca am facut alegerea potrivita 🙂

    Răspunde
  6. hahaaa Cris si eu am cautat mult si bine ,deabia atunci cand am incetat sa mai caut,a aparut ,insa era prea tarziu ,aveam un inel pe deget 😀 ,dar m-am convins ca nu este doar o legenda ……deci spor la treaba 🙂

    Răspunde

coșul cu rufe murdare. lasă și tu ceva.

