RSS Feed

Vindecare

Nimic nu vindecă o inimă rănită mai bine decât timpul . Nici alcoolul , nici drogurile , nici o altă persoană care să o înlocuiască pe cea pierdută , nimic . Doar timpul . O săptămână , o lună , un anotimp , un an . La mine au fost doi . Doi ani . Și cred că au fost suficienți să trec peste ceva ce mă rănea . Să merg mai departe și să te las în trecut , închis în spatele unor uși a căror cheie am pierdut-o . Aș vrea să te sun acum și să-ți zic că am renunțat la tine , să-ți zic că toată iubirea ce m-a măcinat în tot acest timp s-a estompat definitiv . Aș vrea să știi ceea ce sunt acum , ceea ce am ajuns fără suportul tău , fără grija ta . Aș vrea să vezi cât de puternică sunt fără tine .

 

15 responses »

  1. dar totusi n-ai sa faci asta. cat de mult ai vrea, te uiti la telefon, dai sa apelezi, si totusi eziti. va vedea pana la urma, atunci vei avea parte de satisfactia pe care o cauti, de privirea pe care ti-o arunca, vei vedea ca a meritat tot efortul. eu am facut-o prin scris, prin rime, prin cuvinte.muzica, alcool, si multe chestii. se iarta dar nu se uita.

    Răspunde
    • Partea cu sunatul era metaforică , nu mai am numărul lui . Și chiar am trecut peste ,definitiv 🙂

      Răspunde
      • nu am presupus ca n-ai fi trecut peste, doar afisam un posibil scenariu, atata tot, pentru cei care nu stiu sau inca nu au trecut peste, este o lectura foarte interesanta. chiar vei ajuta cetiva din ei, sau (si sigur) poate ai ajutat cativa din ei prin textele tale.

      • mă bucur dacă am putut ajuta câțiva oameni prin ceea ce scriu eu aici 🙂 și dacă cineva , poate , v-a citi asta și îi va fi de folos m-aș simți mai mult decât bine , aș simți că ceea ce scriu eu nu e în zadar ..

  2. Let’s party babe!

    Răspunde
  3. la concluzia asta ai ajuns tu ? timpul …si cat mai trebuie sa treaca la mine ?
    eu cred ca timpul te face sa estompezi doar ranile si vindecarea vine din alta parte , dupa mine timpul e leacul temporar al unei raceli care pana la urma se arata a fi ne-tratata corespunzatori si recidiveaza 🙂

    Răspunde
  4. sper sa ai dreptate si timpul sa poata sa vindece o inima ranita:-<

    Răspunde
  5. Poti sa uiti si dedicandu-te unei cauze mai inalte, unei iubiri mai mari ca cea pe care ai avut-o!

    Răspunde
  6. …pana la urma viata merge inainte si este minunata cu toate experientele pe care le avem pe parcurs ,de la care avem de invatat intotdeauna,iar orice schimbare este binevenita,deoarece se intampla pentru binele nostru mereu,universul conspira in interesul nostru al fiecaruia,de aceea ne simtim mai puternici si chiar suntem 🙂 ….fi iubita fi fericita Crisu ,zi frumoasa plina de bucurii !!!

    Răspunde
  7. hm..2 ani e mult din viata unui om .prea mult..de acum cred ca ma stii cat de cat..stii ca sustin ca iubirea asta a fost doar realitatea ta..si nu a altuia..stii ca iubirea asta tinuta acolo in capsorul tau fost antrenata de dorintele si nevoile tale…stii ca ai dedicat prea mult timp.stii ca daca nu schimbi ceva (macar un gand acolo) nimic nu se va schimba.
    ai vrea sa te vada cat de puternica ai devenit..ma bc pt tine.si daca s ar int? ce ai face..te ai topi din nou..? mai trb sa fim si cerebrali..a;tfel suferim..uite asa ani de zile..ani de zile din cativa..doamne, de i s-ar da tanarului intelepciunea batranului…

    Răspunde

coșul cu rufe murdare. lasă și tu ceva.

