RSS Feed

încă rănită …

 

Sufletul meu încă nu vrea să pună armele jos , nu vrea să cedeze , încă stă ascuns între acei patru pereți aparent protectori .  Nu încerca să bați la uși ce nu se deschid . Cheia e bine ascunsă . Lacătul mult prea mare să fie spart . Mi-ai spus cu zâmbetul pe buze : „Dacă ești rănită asta nu înseamnă că ești fărâmată .” , dar tu nu înțelegi . Mulțumesc pentru cuvintele frumoase pe care mi le-ai dăruit  , mulțumesc că mi-ai fost alături , dar e prea târziu . Încă mă ascund în cușca mea de fier , încă îmi ling rănile așteptând să se vindece …

4 responses »

  1. E OARE DE LA ASTRE, SUNT ALINIATE CUMVA PLANETELE, CAD BUCATI DIN STELE , DE TOTI SIMTIM ASTA ?

    Răspunde
  2. sufletul tau e construit pentru a supravietui .stie el ce stie! 😉

    Răspunde
  3. Ranile se vindeca, dar cicatricile raman. Timpul le va vindeca pe toate, vei vedea! Curaj!

    Răspunde

coșul cu rufe murdare. lasă și tu ceva.

