RSS Feed

Lista mea cu dorințe :)

 

1. Să îmi vopsesc părul albastru sau , dacă nu iese bine , roșu 🙂

     

2. Să-mi fac un tatuaj . 

  

3. Să dau și să iau la ATC  🙂

 

4. Să scriu o carte 🙂

5 . Vreau să am un soț iubitor care să-mi dăruiască o fată și un băiat alături de care să fiu fericită toată viața.

Mai am și alte dorințe , dar sunt mici , și sunt sigură că o să se îndeplinească cu ușurință . Însă pentru aceste 5 dorințe voi da tot ce e mai bun din mine și voi face în așa fel încât să se îndeplinească , nu voi lăsa pe nimeni să-mi stea în drum 🙂

 

Tu ce dorințe ai ?

 

 

19 responses »

  1. dulceee!!! :X
    am sa fac si eu o lista cu dorinte, dar dupa weekend. nu o sa am timp nici sa respir, dar te asigur ca am sa mi fac si eu o lista 🙂
    xoxoxo

    Răspunde
  2. Mult succes! Sunt sigura ca iti vei indeplini dorintele.

    Răspunde
  3. Apropo de tatuaj, eu mi-am facut ieri unul cu pixul, ca nu am curaj sa imi fac unul permanent..;))

    Răspunde
  4. ooo tatuaj vreau și eu din clasa 8 🙂 🙂 🙂 vara aceasta îmi voi face numai de cit unul!

    Răspunde
  5. zambesc… eu as vrea sa-mi mai pot face o lista cu dorinte…

    Răspunde
  6. inspiratie pentru 4, originalitate si spontaneitate asigura succesul demersului dorit la 3, cat despre primele doua… sunt alegerile tale, vezi tu ce iese, in materie de culoare si de trup grafiat. a cincea e proiectie mai avansata in timp decat primele 4, familie reusita sa construiesti 🙂

    Răspunde
  7. frumoasa lista …sper sa bifezi totul de pe ea …eu nu vreau acvum decat un tatuaj 😀

    Răspunde
  8. ehe..ar fi ceva..NLP-ul (programarea neurolingvistica) chiar recomanda realizarea unei liste cu dorinte. ea merge si mai departe, recomandand a se da si un termen de realizare pentru fiecare ! ati incercat vreodata? stii ca e o minune si multe se indemplinesc? cu conditia sa iti verifici lista de dorinte constant si sa actionezi in fiecare zi cate putin pt a ti indeplini dorintele respectiva..e grozav!incercati!

    Răspunde
  9. Şi eu vreau tatuaje, 3 la număr, şi să scriu o carte 🙂

    Răspunde

coșul cu rufe murdare. lasă și tu ceva.

