RSS Feed

Să râdem puțin !

   Mai e puțin și vine proba scrisă la Bac la limba română și tare-s curioasă ce mai poate născoci imaginația elevilor .

    În continuare vă voi prezenta câteva minunate perle de la Bac 2011 :

 

         1. „Spre fundul poeziei, el ne arată ceva mai bun”

 Stimate elev , ne-o arăta el ceva mai bun , dar ce ?

         2. „Pe fruntea iubitei, fierbinte, poți face popcorn”

 Dragul meu  , dacă pe frunte iubitei poţi face popcorn , te întreb şi eu : pe fruntea iubitului ce poţi face ?

         3. „Poetul ne demonstrează multe și de toate. Și chiar interesante”

 Şi tu ne poţi demonstra multe , mai ales inteligenţa ta .

         4. „In cunoscuta balada “Miorita”, sunt descrise cateva intamplari in care sunt implicati doi criminali, o oaie turnatoare, si un cioban ce socheaza prin prostia lui”

  Stai liniştit , nu eşti mai prejos , şi tu şochezi prin prostia ta . Tu faci victime serioase !

         5. „Ion Creanga s-a nascut între anii 1887-1889”

  Era traficul aglomerat  sau ce ?

         6. „Pentru ca suntem oameni, nu poti sa ceri cainelui din scara blocului sa sufere pentru deceptiile tale.”

  Pe bune !? Adică ce ?! Numai eu să sufăr ? Să sufere şi el !

          7 . ,, Si cînd Petre Petre o vazu pe Nadina dezbracata îl gîdila în talpi.”

  Eee, la tălpi!? în altă parte , îţi zic eu .

          8. ,, Manole a pus-o pe Ana la zid si a inceput sa o lucreze.”

  Exact ! Şi i-a spus : ” Ană , azi lucrăm la pectorali .” .

          9. ,,Creierul este un organ oarecum indispensabil capului ”.

  Prostia este o boală indispensabilă creierului … creierului tău.

          10. „Ana este îngreunată la burtă”

   Să ia un furadolizon.

          11. „Edul liric sare de admirație”

   Mai aveam un pic şi chiar te credeam . Mai bine săreai tu peste BAC .

          12. „Otilia s-a căsătorit în final cu George Coșbuc”

  Nenorocita ! nici nu ne-a chemat la nuntă .

           13. ,,Dragu-mi era satul meu si pomul unde lega mama porcul!!! ” – citat din “Amintirile” lui Creanga.

   Ce mamă rea !Te maltrata când erai mic . Hai că acceptăm o palmă la fund , o pedeapsă , dar să te lege de pom , nici chiar aşa! Efectele se văd de-abia acum .

           14. ,,Basmul este o poveste mai lungă, poate fi chiar cât o carte groasă, şi are atâtea personaje că nu le mai ţii numărul dar trebuie să fii atent la fabula ca te întâlneşti cu ea şi în final. ,,

  Am trecut și eu printr-un examen de limba română unde mi-a picat basmului , însă de-abia acum , când văd această perlă , îmi dau seama că am greşit definiția . 

11 responses »

  1. Delicioase! Mă amuza mai mult decât bancurile.

    Răspunde
  2. am ras cu pofta..:)
    ..uneori nu mi vine sa cred ca totusi exista si astfel de specimene..

    Răspunde
  3. Am râs cu lacrimi! Iar comentariile tale au făcut să fie textul şi mai amuzant. Deşi este întristător şi înfricoşător că cineva a scris prostiile respective – ăştia o să-mi plătească mie pensia 🙂

    Răspunde
  4. Foarte tare :)) au aparut deja niste perle..dau nu sunt la fel de „bune ” 😉

    Răspunde
  5. ohhh Doamne! aste s pe bune? :))) serios? Jezzz
    hai ca m ai fct sa rad!
    :*

    Răspunde
  6. Reblogged this on Doar 20 de ani – scrieri pe telefon and commented:
    o portie de ras

    Răspunde
  7. :)) Astea de anul acesta vor fi criminale. Iti zic eu!:))

    Răspunde
  8. sau :))
    ”Catalina i-a spus lui Catalin: Nu pune punct cand inima iti cere virgula.” :)))

    Răspunde

coșul cu rufe murdare. lasă și tu ceva.

