RSS Feed

Tu în ce crezi ?

      – Cel mai frumos lucru în viață e să credem în lucrurile ce par imposibil de realizat , de atins sau ce nu par a exista .

      – Tu în ce crezi ? 

      – Eu cred în iubirea adevărată , în acea iubire care îți condimentează viața cu puțină aventură , pericol , care te face să lupți pentru ea până la capătul puterilor . Mulți spun că nu e adevărată . Eu cred că există , dar suntem prea grăbiți s-o găsim încât nu ne oprim să aruncăm o simplă privire și să o vedem . Pentru că ea e acolo , așteaptă să o luăm de mână și să mergem mai departe .

 

9 responses »

  1. Eu cred în multe lucruri printre care şi în capacitatea (şi datoria) fiecărui individ de a-şi forma propriul destin.

    Răspunde
  2. si eu intru in lista 🙂 te rog sa bifezi ca si eu cred in asta 😀

    Răspunde
  3. În sprijinul spuselor de mai sus se poate citi cartea sau vedea filmul The Notebook, in româneşte Jurnalul – de Nicholas Sparks. Dacă este vorba de iubire – preferabil unei drame stil Romeo şi Julieta. În rest – eu cred că fericirea este de obicei lângă noi. Uneori o vedem alteori ne trebuie timp s-o recunoaştem. Si mai cred că omul îşi face cu mâna lui binele şi răul…

    Răspunde
  4. Daca sincer la moment nici nu stiu in ce mai cred! dar sunt convins ca ceva bun frumos si nebunatic exista! )))

    Răspunde
  5. eu cred in extraterestri 🙂
    si cred (mai mult sper) ca intr-o zi sa ma rapeasca..ma gandesc ca printre atatia destepti or sa aibe nevoie si de o blonda, iar eu sper sa ma aleaga pe mine si sa ma duca departe de Pamant 🙂

    Răspunde

coșul cu rufe murdare. lasă și tu ceva.

