RSS Feed

Viitorul .

 
          Tuturor le e ferică de ziua de mâine ,  de zilele ce vor urma după ziua de mâine . Unora le e frică să crească prea repede , alții vor să se maturizeze prea devreme . Pe unii , viitorul îi înspăimântă , pe alții îi face visători . Eu ? Eu încă nu m-am hotărât . Eu încă mă uit la poze . Încă îmi retrăiesc amintirile din copilărie prin fotografii și gânduri . Cățelușa mea mare și lățoasă . Bicicleta pe care am învățat să merg repede și pe care am abandonat-o la fel de repede . Rochița pe care am murdărit-o de noroi când veneam de la grădiniță . Verile în care bunicul îmi făcea un leagăn și-l agăța de o creangă din nucul mare și bătrân . Mingea cu care am spart câteva geamuri . Telefonul bunicii pe care am vărsat intenționat lapte . Baloanele de săpun pe care unchiul meu mi le făcea . Înghețata pe care bunicul mi-o cumpăra , de 5-6 ori pe zi , și-i spunea mamei că nu mi-a luat doar una . Păpușile pe care le tundeam și le mâzgăleam cu pix . Pereții pe care am scris cu marker . Iar mai apoi .. posterele de pe pereți , șuvițele făcute cu spary colorat , telefoanele distruse , tricourile cu AC/DC sau Rolling Stones , primul sărut , prima pernă udată după prima despărțire , prima palmă dată unui băiat , primul „te iubesc” în ploaie , primul inel de zahăr , prima bătaie cu frișcă , prima beție , primii blugi rupți , primul bal .  
         Timpul trece atât de repede , iar noi ne maturizăm odată cu el . Spuneam mai devreme că nu m-am hotărât încă ce simt despre viitor . Ei bine , mi-e teamă . Mi-e teamă că toți prietenii își vor urma drumul în viață , își vor croi calea și vor uita de mine , mi-e teamă când mama îmi spune „ai crescut atât de mult , ești o adevărată domnișoară!” , mi-e teamă că tata va uita că încă sunt „mica lui fetiță” indiferent că am 7 ani , 17 sau 27 , mi-e teamă că băiatul visurilor nu e cel potrivit , mi-e teamă că mă voi maturiza prea repede , mi-e teamă că voi fi prea aspră cu copiii mei , mi-e teamă că poveștile părinților și bunicilor despre cum s-au cunoscut nu vor mai fi la fel de magice .  Mi-e teamă de viitor și de tot ceea ce el îmi rezervă.
 
7 responses »

  1. un singur cuvant: superb!!!

    Răspunde
  2. deci ti-e teama de necunoscut 🙂

    Răspunde
  3. foarte frumos. citind articolul tau, m-am trezit gandindu-ma la trecutul meu dar si la viitor. cred ca tuturor ne este frica, sau cel putin teama, de viitor, de necunoscut… trebuie sa avem insa speranta ca ne asteapta lucruri bune… 🙂

    Răspunde

coșul cu rufe murdare. lasă și tu ceva.

