RSS Feed

gânduri la miezul nopții : oamenii pleacă …

         Când privim anumite obiecte sau locuri din jurul nostru , uneori , fără să vrem , ne apar în minte momente legate de acele lucruri . Oameni ce au legătură cu acele lucruri . Amintiri ce ne leagă sufletul de acele lucruri . Și toate astea dor . Pentru că acele momente sunt încă acolo , dar oamenii ce au făcut parte din ele nu . Oamenii pleacă , oamenii vin , oamenii ne întâmpină și apoi ne abandonează . Și oricât de mult ne-am dori să nu doară , ei bine , doare al năibii de rău când ei pur și simplu pleacă din viața noastră  și ne dorim să se întoarcă , însă asta nu se întâmplă mereu .  ____________________________________________________________________________________

T : hei , străino  ! ce faci ? 

C : hei , tu ! ce faci în oraș ? credeam că te-ai mutat …

T : am terminat cu sesiunea de examene și am zis să vin la ai mei aici , vara asta … 

C : Awesome ! Ne vedem prin preajmă …

T : hei , stai puțin !

C : da ?!

T : știi … îmi pare rău !

C : pentru ?

T : pentru că am renunțat când tu nu ai făcut-o , pentru că am lăsat totul să se spulbere , pentru că am plecat fără să vorbim .

C : That’s right , Ted ! ai plecat , așa cum au făcut-o toți . Oamenii pleacă și uită să închidă ușa-n urma lor . M-am obișnuit cu asta . Mă rănea înainte , acum nu mai are cum să mă rănească pentru că nu a mai rămas nimic ce poate fi rănit , totul e deja distrus . Știi , îmi pare bine  că , într-un final , ți-ai dat seama că ceea ce ai făcut e greșit … Stai ! nu tu ai greșit ! eu am făcut-o ! am greșit că nu am lăsat totul să se termine pur și simplu , că am luptat și am pus toate armele-n joc până când nu mi-a mai rămas nimic cu care să continui lupta .

T : Dar … te iubesc !

C: Mă iubești ? Mulțumesc , asta rezolvă totul !

T : Știu că am greșit , dar dacă există vreo cale prin care să îndrept totul …

C : Mașina timpului nu s-a inventat încă , dar când va exista , sună-mă .

T : Dar , mi-e dor de tine . Am nevoie de tine…

C : Ei bine , când eu am avut nevoie de tine , când te strigam în zadar , singurul răspuns pe care îl primeam era tăcerea , din partea pereților… Nu ți-am cerut să fii perfect ! Nici eu nu-s perfectă , nimeni nu e .  Am defectele mele , părțile mele întunecate , puținele mele calități . Nu am vrut să fii perfect , tot ce am vrut era să fii lângă mine când aveam cea mai mare nevoie . Dar tu ai plecat …

T  : M-am speriat . Erau mult prea multe sentimente puse-n joc , nu mai simțisem așa ceva pentru nicio fată până în acel moment . 

C : Și ai plecat … 

T : N-am vrut să te rănesc nici măcar o secundă !

C : Nu contează , pentru că ai făcut-o !

T : Îmi pare rău !

C : Prea târziu pentru regrete . Adio ! _________________________________________________________________________________

Cum am spus , oamenii pleacă , dar câteodată ei se întorc și ne dau lumea noastră mică și imperfectă peste cap , cu sau fără intenția lor … 

 

 

6 responses »

  1. Dureros de adevarat, realitatea insa asta e! Usile le inchidem cu brutalitate si asa se distruge increderea unii in altii

    Răspunde
  2. hmmm. i know how that feels. si da, chiar ne dau lumea peste cap. dar lumea mea este ca o pisicutza. mereu cade in picioare 🙂
    :*:*:*:*:*:

    Răspunde
  3. draga mea, personal consider ca viata noastra e asemeni unui tren..in diverse statii urca si coboara diverse persoane. unele ne insotesc o parte mai lunga a calatoriei, altele coboara mai rapid. ..nu de putine ori urca persoane noi..ce putem face noi? sa fim fideli calatoriei noastre si sa ne cunoastem nevoile si mai ales sa le respectam..respecandu-le pe ale noastre, le respectam si pe ale celorlalti..nu i asa ca i mult mai usor sa intelegi de ce vrea celalalt sa plece acum? sa privim inapoi dar mai ales inainte!sa intelegem ca nimic nu i intamplator si tot ce se int se int cu un scop..

    Răspunde
    • Şi eu vizualizam exact la fel viaţa noastră – călătorind cu trenul şi având diverşi călători cu noi pe durata călătoriei. Extraordinar – sună de parcă aş fi scris eu asta… Trenul merge înainte aşa că trebuie să ne gândim cu drag la cei pe care i-am plăcut şi care au coborât mai devreme. Spunem un Tatăl nostru, mulţumind când pleacă unul care nu ne-a plăcut defel. Iar între timp putem să aşteptăm nerăbdători să vedem cine mai urcă 🙂 Poate fi o persoană importantă pentru noi şi care va avea aceiaşi destinaţie.

      Răspunde
  4. Cat de adevarat. Asa ceva mi s-a intamplat si mie foarte curand..Tot ce scrii e minunat..

    Răspunde

coșul cu rufe murdare. lasă și tu ceva.

