RSS Feed

sătulă de atâta rahat în HD

 

Mai precis porcăriile de la tv . Nu-s genul care stă cu telecomanda în mână 18 ore din 24 , mă uit rar la tv , nu îmi place . Există internet care ne oferă tot ce poftește inima noastră , uneori și mai mult . Dar aseară am început să butonez telecomanda în speranța că voi găsi ceva bun de văzut . Cine a spus că speranța moare ultima să se spânzure ! Gogule , speranța moare ultima, dar totuși moare 😉 și moare-n chinuri ! revenind .. am schimbat canalele , unul după altul . L-am găsit pe Jose Armando  varianta 2012 , cu -50% păr pe piept și bronz la bec care o implora pe Rosalinda să renunțe la viața ei de măturătoare de podele și să se căsătorească cu el pentru că a găsit un preot ( care by the way era gay , avea 5 tatuaje din pușcărie și fuma marijuana pe în altar ) și îi promitea că o să fugă în Argentina și o să facă o căruță de copii , vor crește papagali și îi vor vinde la negru pe post de alarmă la mașină . Apoi am dat de Inna care se WOW-WOW cu toți piticii din Pădurea Fermecată , de Salam ce avea orgasm cu microfonul lângă SânziAna , apoi de Liviu Vârciu ce făcea reclamă la roata norocului care e de fapt un capac de tomberon vosit și accesorizat cu sclipici și beculețe . Găsesc vreo 3 filme cu Van Damme ce au mai fost difuzate încă de circa 50 de ori până acum , pe alt post văd a 15 oară Twilight:Amurg , pe alt canal se discută despre Zăvoranca .Apăsând plictisită în continuare îl văd pe Becali și oițele lui care o ard prin cluburi , pe Ca(ca)patos a cărui chelie strălucește în lumina „reflectoarelor” ,  pe Michel Telo care vrăjea pisicuțe în călduri și le explica ce o să le facă , dau de reclame la absorbante – Always îți dă aripi , dar ți le și ia – , de Stela Popescu ce flirta cu Arșinel în farmacie și de copăceii vorbitori care ne învață despre fotosinteză . Nu-i așa că totul e frumos în lume ?

Din 150 de posturi , noroc că mai există un The CW , Discovery , HBO/HBO Comedy , AXN SCI-FI , MTV , UTV , KissTv ( în cazurile în care nu difuzează Inna și alte talente descoperite prea târziu ) , National Geografic Wild  , Boomerang , MTV Rock , Zone Reality și câteodată Cartoon Network .

 

 

12 responses »

  1. am ras cu lacrimi , zau ca esti tare!!! imi place selectia ta de programe,dar as mai adauga extreme sport channel ,motors tv , private space si playboy tv 😀

    Răspunde
  2. Cand sunt in Romania ma blochez efectiv pe Reality Zone si pe Investigation Discovery. Dar daca nu ma insel astea le platiti separat…..sau se afla in grila?

    Răspunde
  3. otv ul a fost 1 canal pe care l am sters. nici eu nu ma prea uit la tv. nu de alta dar mereu imi aduc aminte ca tb sa l sterg de praf 🙂
    in rest…ce sa zic…sa nu te indragostesti de armando lol 😛
    PS: cand incepe pariu cu viata, ai idee?

    Răspunde
  4. vai de mine nici nu mai stiu daca functioneaza tv-ul meu 😀

    Răspunde
  5. ce amuzanta ai fost in descrieri!bravo Cristina, poti repeta istoria! te prinde! 🙂

    Răspunde
  6. Foarte amuzantă descrierea. Nici eu nu mă uit la televizor şi sunt de părerea ta că Internetul oferă orice ţi-ai dori să vezi, ştii şi să asculţi. Dar, ca şi tine am avut o pauză din cauza unor probleme la providerul de internet şi m-am uitat la televizor. Am constatat că încă merge 🙂 şi apoi că n-am la ce mă uita. Tot butonând la telecomandă mi-a adus aminte de bancul care spunea ceva de genul: „Bărbaţii vor să manevreze telecomanda nu pentru a vedea ce-i la televizor ci … ce altceva este la televizor.” M-am simţit bine cu mine comparându-mă cu sexul opus, după care mi-am dat seama că poate să treacă toată seara fără să găsesc ceva interesant şi problemele politice nu m-au pasionat niciodată. Dar am găsit un film vechi pe MGM şi până la urmă seara n-a fost o pierdere totală 🙂

    Răspunde

coșul cu rufe murdare. lasă și tu ceva.

