RSS Feed

Vamă dragă , tare dor mi-a fost de tine !

 

Mi-am luat rucsacul , banii , laptopul și am urcat în tren . Destinația ? Vama Veche . Durata ? O zi .

Draga mea Vamă , bine te-am găsit ! Mi-a fost dor de sufletul tău cald , de mirosul tău dulce , de scoicile tale presărate pe pielea ta de nisip , udă și fină . Îmi pare nespus de rău c-am să stau atât de puțin , dar frica din inima mea n-a dispărut . Încă mi-e frică de adâncurile tale necunoscute . Încă mi-e frică de tine . Poate-am să revin sau poate nu . Și chiar de-aș reveni , aș reveni să-ți mângâi pielea și atât.

8 responses »

  1. he he he uite cine isi traieste traiul si isi mananca malaiul 🙂 Bravo

    Răspunde
  2. Frumos frumos :X

    Răspunde
  3. ooo ce fain!!! sa te distrezi maxim!!!!!!!!!

    Răspunde
  4. Cred ca nul acesta am auzit cel mai mult de Vama, toata lumea se duce-n Vama.:-w

    Răspunde
  5. De ce ai furat doar o zi?

    Răspunde

coșul cu rufe murdare. lasă și tu ceva.

