RSS Feed

14 iulie 2012 .

 

Astăzi am realizat că nu întotdeauna obținem ceea ce vrem și că , totodată , nu întotdeauna ceea ce vrem e ceea ce merităm .
Tu , străine , dacă citești asta , vreau să știi că ești foarte special pentru mine și nu-mi pot explica de ce . Poate pentru că întotdeauna ai fost străinul meu . Care pleca , dar revenea . Însă , sincer  , nu știu dacă ar trebui să continui să te păstrez în inima mea sau să te las să pleci . E greșit să ții de ceva ce te rănește , dar la fel de greșit e să lași să plece ceva ce întotdeauna ai vrut .

12 responses »

  1. Foarte profund ai spus: „E greșit să ții de ceva ce te rănește , dar la fel de greșit e să lași să plece ceva ce întotdeauna ai vrut .” Știi am amauzit că trebuie să lași să plece – și dacă se va întoarce, înseamnă că e al tău cu adevărat! 😉 Numai Bine! 😉

    Răspunde
  2. Poate că nu a fost să fie, că nu ți-era rezervat acel lucru.. Și poate că nu acela a fost scopul ci să înveți ceva din ce s-a întâmplat

    Răspunde
  3. stii cat m’am regasit in cuvintele tale..
    dar chiar poate, nu a fost sa fie..

    Răspunde
  4. paradisblonzesc

    uof….tu zuza frumoasa…capul sus si ia o imbratisare virtuala de la mine!!!! :*:*:*:*:*:*:*

    Răspunde
  5. daca ai sti ce bine iti va fi i n viitor..doar daca ai sti..

    Răspunde
  6. o sa mai ai zile de astea 😦 mi-ar fi placut sa zic ca gata , a trecut , ai facut cunostina cu asta si ca altu nu o sa mai faci …dar

    Răspunde
  7. ai grija de tine Cris ,restul sunt detalii 🙂 !!!!!

    Răspunde
  8. Salutări de la toate din Spania.

    Răspunde

coșul cu rufe murdare. lasă și tu ceva.

