RSS Feed

De ce te iubesc ?

 

       „ Te iubesc pentru că mă faci să râd de fiecare dată când sunt tristă, și nu lași nicio secundă să treacă fără să zâmbesc. Te iubesc pentru că în brațele tale mă simt mai în siguranță decât în oricare alt loc de pe Pământ. Te iubesc pentru felul cum râzi, pentru felul cum respiri, pentru felul cum dormi, pentru felul cum gătești, pentru felul cum mănânci, pentru felul cum dansezi, pentru felul cum mergi, te iubesc pentru că îmi dai motive să te iubesc în fiecare zi, mereu mai multe și mai frumoase. Te iubesc pentru că ăsta e lucrul pe care știu să-l fac cel mai bine, și dacă cineva mi-ar spune că am pierdut tot, i-aș spune că, atâta timp cât ești lângă mine, nu am nevoie de nimic pentru că tu ești cel mai bun lucru pe care l-am avut vreodată.

                                                 fragment din „Desenatorul de vise” de Cristina Ioana Florea .

8 responses »

  1. pai da. nu intreb cat ti-a luat in timp, sau cate foi ai hasurat pana sa obtii fragmentul, caci mai sigur ai tastat o singura pagina de word in care ai sintetizat esenta, din perspectiva unui iubitor. bravas! 🙂

    Răspunde
  2. Imi place foarte mult cum scrii. Multa bafta la scris! :*

    Răspunde
  3. Just. ‘… atâta timp cât ești lângă mine, nu am nevoie de nimic pentru că tu ești cel mai bun lucru pe care l-am avut vreodată.’. Ma regasesc perfect in fragmentul tau! Mersi! 🙂

    Răspunde

coșul cu rufe murdare. lasă și tu ceva.

