RSS Feed

Îți mai amintești ?

      

       Am găsit tricoul tău prin lucrurile mele. M-am uitat la el o oră până mi-am făcut curaj să-l ridic, să-l ating. Într-un final am făcut-o. Mare greșeală. Mirosul lui a amplificat dorul de tine. Și atingerea lui mi-a readus fiecare amintire ce are legătură cu tine.

        Îți amintești când ne-am bătut cu apă până ne era atât de frig și eram atât de uzi încât nu mai puteam să ne mișcăm, să ridicăm furtunul și să continuăm lupta?

       Îți amintești când m-ai învățat să conduc? Defapt, n-am învățat nimic. Poate doar cum să intru cu mașina într-un pom. Iar eu, ca drept mulțumire, te-am învățat să gătești. Nici tu n-ai învățat prea multe. Doar cum să declanșezi detectorul de incendiu arzând niște cartofi tăiați în cel mai oribil mod posibil.

       Îți amintești când am revopsit camera ta? Defapt, n-am vopsit nimic. Doar pe noi înșine. Ăla a fost momentul când m-am îndrăgostit de tine. De tine cu părul plin de vopsea albastră și albă. De tine cu ochii tăi negrii, atât de mari și calzi. Ascunzând atâtea mistere. De tine cu sufletul infinit și profund, luminos și bun.

       Îți amintești când m-ai sunat aproape plângând și mi-ai spus că ai fost acceptat la facultate?Eu am râs și ți-am spus că voi veni și eu acolo. Și am visat amândoi cu ochii deschiși la cum ar fi dac-am face un film împreună. Amândoi regizori. Sau actori. Sau fotografi. Amândoi la facultatea de arte. Tu, cu doi ani înaintea mea. Râdeai și-mi spuneai că o să fii profesorul meu.

       Îți amintești când ne-am certat, dintr-un nimic, și ți-am spus că nu mai vreau să te văd? Ți-am întors spatele și am vrut să plec. Tu m-ai prins de mână și m-ai strând în brațe. Și a-nceput să plouă. Și-am stat întinși pe asfalt până ce ploaia s-a oprit.

      Îți amintești când m-am rătăcit pe plajă? Am mers ore-n șir până când am ajuns unul la celălalt. Eram acolo tot timpul, la distanță de câțiva metrii, fără să ne dăm seama. Eu am adormit în brațele tale plângând și punându-te să-mi promiți că nu mă vei părăsi niciodată, că nu mă vei lăsa să mă pierd de inima ta din nou. Cred c-ai uitat de promisiune, pentru că m-am pierdut. Iar acum nu mai sunt la câțiva metrii de tine, sunt departe, atât de departe. Nu știu dacă-ți mai amintești. Nu știu ce mai faci. La ce te gândești. În ce crezi. La ce speri și visezi. Nu mai știu nimic de tine. Știu doar că am o cutie cu patruzeci și trei de fotografii făcute de tine , cincisprezece stick-uri pe care am copiat fiecare filmuleț de-al tău, lucruri nefolositoare ce-mi amintesc de tine și pe care le cumpăr de fiecare dată când le văd și un tricou de-al tău îmbibat cu mirosul pielii tale. Defapt mirosul nu mai e, am spălat tricoul. Acum e doar un alt lucru ce-mi amintește de tine, în cutia cu lucruri pe care ar trebui să le arunc și să uit. Dar n-o fac. Deja am un gol în inimă, de ce-aș mai face altul?

 

14 responses »

  1. Reblogged this on mirupunct.

    Răspunde
  2. Frumos scris… Mai scrie! 🙂

    Răspunde
  3. Prea frumos ❤
    Imi trezeste multe amintiri^^

    Răspunde
  4. de frumos, e frumos.. pacat ca e prea trist.

    Răspunde
  5. i love your blog, don’t find many that are so clear, it is nice to see that someone really understands. i really enjoyed reading this. thanks for the post.

    Răspunde
  6. ohh…..super dar atat de trist 😦
    te pup zuzi, te pup de nu te vezi!

    Răspunde
  7. ori pentru ca afara ploua..ori pentru ca am citit atata pasiune in vorbele tale….ori nu stiu de ce..dar am ochii in lacrimi..iubirea asta..e minunata! si ne face sa fim mai buni, infinit mai buni…iar suferinta ne aduce mai aproape de ” zei” caci uite ce minunat ai scris….no comment..

    Răspunde

coșul cu rufe murdare. lasă și tu ceva.

