RSS Feed

există speranță?

       Există o lumină la capătul acestui tunel ce pare nesfârșit în întuneric și durere? Îmi poți oferi o garanție, o promisiune, indiferent cât de mică e, că acolo, după un lung drum există lumină, există speranță. Minte-mă, spune-mi vorbe dulci, dă-mi speranțe deșarte din care să-mi trag puterea de a continua. Ajută-mă să găsesc o lumină, o pată de lumină în întuneric, o putere în toată durerea și suferința ce înconjoară lumea asta. Doar de o lumină am nevoie, restul va veni de la sine.  

4 responses »

  1. Ai fost nominalizata printre blogurile indragite de mine si ai primit si o leapsă.
    Mai multe detalii aici:
    http://severalpoints.wordpress.com/2012/08/12/liebster-blog-award/

    Răspunde
  2. Imi place cum ai scris , de regula astfel de cuvinte vin cand in suflet e rece si cand stam ascunsi in pestera vietii.
    Sa fac o gluma si sa incerc sa te inveseles …aprinde lumina sau ia o lanterna cu tine 🙂
    Exista , normal ca exista , lumina e in tine de cele mai multe ori 🙂

    Răspunde
  3. Sigur există, trebuie să o găsești și să o ții aprinsă. Tu. 🙂

    Răspunde
  4. mm..exista speranta…exista..fara ea am renunta inca de la inceputuri in a mai trai…desi se spune ca multi mor..cei mai multi..toti…dar foarte putini traiesc (cu adevarat)….oare..asa sa fie!?

    Răspunde

coșul cu rufe murdare. lasă și tu ceva.

