RSS Feed

Oameni.

Unii din prietenii mei îmi spun că sunt inadaptabil, că fug de oameni. Este o exagerare. Iubesc oamenii și îi privesc cu interes prin geamul din fața casei mele.
– George Bacovia

       Sinceră să fiu, mă regăsesc în vorbele acestui mare om față de care am numai cuvinte de laudă. Nu urăsc oamenii. Dimpotrivă! Îi iubesc. Oamenii sunt atât de interesanți! Mereu aceiași, dar niciodată la fel. E fascinant modul cum se schimbă, cum își schimbă deciziile și vorbele, cum se adaptează, se mulează pe situație, cum sunt gata să mintă, să nege, să ucidă dacă e nevoie, pentru a fi siguri că obțin ceea ce vor. Sunt atât de naivi, deși vor să pară bravi și înțelepți. Cum greșesc, regretă, dar nu-și cer scuze, majoritatea.
Oamenii sunt precum câinii. Pardon! Dac-aș spune asta aș jigni. Nu oamenii, ci câinii. Câinii sunt mai presus decât oamenii. Câinii nu m-au mușcat niciodată, oamenii da. De atâtea ori încât aș fi bucuroasă dacă un câine ar face-o. Câinii nu au nimic în comun cu oamenii. Câinii sunt curajoși și bravi, și-ar da viața pentru a te salva, necondiționat. Oamenii sunt în stare să te doboare doar ca lor să le fie bine. Iar dacă te-ar salva, ar face-o pentru ceva la schimb. Oamenii se sabotează, se mănâncă între ei, câinii… ei bine, câinii se joacă.
        Oamenii sunt de două feluri: cei care mor, și cei care trăiesc. Cei dintâi mor pentru cei din urmă, sau sunt uciși de aceștia. Până la urmă, nu știți vorba aceea? Mănâncă sau ești mâncat.

14 responses »

  1. mda…off..off…am si eu astfel de dileme..uneori..deseori…..dar ma gandesc ca trebuie sa constientizam si mai ales sa acceptam ca ceea ce noi avem in interiorul nostru nu ne poate lua nimeni…daca avem iubire…sa nu fim afectati de cei ce ne tradeaza, daca avem fericire sa nu fim afectati de cei ce ne vor nefericiti..stiu e greu de inteles si mai ales de acceptat asa ca ar fi mai potrivit un exemplu..daca ai fi un om bogat sau unul sarac cum ai reactiona daca ti s ar fura in ambele cazuri, un banut?!

    Răspunde
  2. Da, ai dreptate…M-am gasit de multe ori aflandu-ma in prima categorie, si niciodata nu ma invat minte…

    Răspunde
  3. Don’t hate yourself for who you are… be proud of it!!! ❤ 🙂

    Răspunde
  4. ca observator este mai simplu. ca intermediar intre oameni si diferitele lor ipostaze, firi, caractere, putin sau mai mult diferit de cum e sa fii observator. o cale de mijloc intre cele doua asigura conrasuflarea in acelasi areal.

    Răspunde
  5. e tare postul! impresionant 😉

    Răspunde
  6. Oamenii sunt oglindele noastre. Daca ala-i prost, si eu sunt prost. Daca ala-i egoist, si eu sunt egoist. Alta persoana poate sa vada acelasi om si sa spuna ca e milostiv.

    Toate sunt proiectii….problema e…daca dam toate aceste proiectii la o parte…ce ramane? Cine e acel om de fapt? hmm

    Fain articol!

    Răspunde
    • Nu sunt de acord cu tine, dacă ăla e prost, e treaba lui, eu nu accept să fiu așa și fac tot posibilul să nu devin ceea ce e el. Fiecare persoană e unică în felul ei, cu părțile sale bune și rele. Ceea ce ne diferențiază e voința de a fi mai buni, de a fi diferiți.

      Răspunde
  7. Inteleg ce ai zis. Eu spre exemplu daca remarc un om si spun ca e foarte plin de sine, mandru, automat imi dau seama ca si eu sunt asa. Eu cunosc mandria, cunosc ce inseamna sa te dai mare si sa-ti simti ego-ul implinit, cunosc mecanismul, de aceea ma pot reflecta in alt om care are aceeasi trasatura. Practic ma vad pe mine.

    Singura solutie este sa ACCEPTI aceasta trasatura. Sa o scoti din umbra. Sa o constientizezi, ca apoi sa te eliberezi de ea. Tocmai de aceea ne apar oameni care ne enerveaza, ca sa ne dam odata seama ca ceea ce ne enerveaza, exista si in noi.

    Răspunde
  8. Am uitat sa spun ceva 🙂

    Daca eu vad aceasta trasatura, pe care o am eu, in acel om, eu nu mai pot sa spun ca e un laudaros cu nasu’ pe sus. Nu-l mai judec, ca practic ma judec pe mine.

    Răspunde
  9. paradisblonzesc

    si eu te iubesc pe tine, zuzi! 🙂

    Răspunde
  10. ,, Câinii nu m-au mușcat niciodată, oamenii da.” ..cat de trist si in acelasi timp cat de adevarat

    Răspunde
  11. 8uitaepleswarmwant1972

    Reblogged this on Justin Watson Journal.

    Răspunde
  12. That was a great thing you did there. And it was such a successful event. Congrats.

    Răspunde

coșul cu rufe murdare. lasă și tu ceva.

