RSS Feed

You think you know me? Think again!

„You were born an original. 
 Don't die a copy!”
 - John Mason

          Spun ceea ce vreau să spun și fac ceea ce vreau să fac. Oamenii mă pot iubi sau urî pentru asta. Totuși, aș prefera ultima variantă. Prefer o ură adevărată decât o iubire falsă. Știi, e mai bine să fii urât pentru ceea ce ești, decât iubit pentru ceea ce nu ești. Asta sunt eu, nimeni nu a spus că trebuie să mă placi, însă te rog cu cel mai mare respect: nu mă judeca pentru ceea ce vezi, pentru că vezi doar ceea ce eu vreau să arăt.

2 responses »

  1. ”nu mă judeca pentru ceea ce vezi, pentru că vezi doar ceea ce eu vreau să arăt.”
    Perfect adevarat !!!!!!!!!!!!!!!!!

    Răspunde
  2. ..sau vezi ceea ce este in tine deja…(sper ca ai inteles bine..fiecare vede in celalalt ceea ce exista deja in sine).

    Răspunde

coșul cu rufe murdare. lasă și tu ceva.

