RSS Feed

Omoară-mă cu iubirea ta!

 

        N-am plănuit să mă îndrăgostesc de tine, și nici tu nu cred că ai plănuit acest lucru. Din momentul în care te-am văzut, fără a mai primi explicații, lămuriri, s-a întâmplat pur și simplu. Inima vrea ceea ce vrea. Nu există logică în astfel de lucruri. Am încercat să omor sentimentul ăsta ce creștea în mine pe zi ce trece, am încercat să-l suprim, să-l fac să dispară, dar am obosit s-o mai fac și, în plus, nu vreau. Sunt flămândă după gustul tău, după mirosul tău, după felul cum sufletul tău îl atinge pe al meu. Am găsit dragostea de care aveam nevoie, iar acum o voi lăsa să mă omoare, încetul cu încetul. Nu cred că există moarte mai sublimă decât aceasta, durere mai dulce decât cea pe care dragostea ta mi-o oferă.

 

 

 

 

10 responses »

  1. Mi-a placut „Sunt flămândă după gustul tău” .. Felicitariii daca intr-adevar esti indragostita 😀

    Răspunde
  2. Foarte bine scris.Apreciez intotdeauna cursivitatea si logia in exprimare.

    Răspunde
  3. dragostea asta…”si totusi e dragostea’…ce pioni slabi suntem in fata ei!…

    Răspunde
  4. Ce frumos e sa fi indragostita 😀 Sa te bucuri de fiecare moment ! :*

    Răspunde
  5. Pingback: Colţul romantic – 21 « Colţu' cu muzică

  6. E tare ciudat faptul ca dragostea, cel mai frumos sentiment posibil, reuseste adesea sa ne omoare…Anyway, nu iti recomand sa incerci sa o omori tu pe ea. Las-o sa respire. Chiar daca nu e impartasita sau implinita, nu o refuza…caci nu stii cand vei mai avea ocazia sa te intalnesti cu ea…

    Răspunde
  7. Pingback: Colţul european – 21 « Colţu' cu muzică

  8. uh, uh, uh :*:*:*: imi place!!! :X

    Răspunde

coșul cu rufe murdare. lasă și tu ceva.

