RSS Feed

04.09.2012

Am luptat precum Don Quijote cu morile de vânt. Am încercat să mențin vie aroma buzelor tale, imaginea părului tău creț și neastâmpărat, mirosul pielii tale…Am luptat să mențin toate aceste lucruri, amintiri, sentimente vii.  Însă curând voi uita culoarea ochilor tăi, și tu pe-ai mei …și toate amintirile vor dispărea în încercarea noastră de a ne depărta de ceea ce am fost și am iubit, pentru a deveni ceea ce vom fi și vom iubi. Ăsta e prețul pe care-l plătim pentru dorința noastră de mai mult. Niște inimi pline de jind niciodată nu supraviețuiesc împreună…

3 responses »

coșul cu rufe murdare. lasă și tu ceva.

