RSS Feed

De ce „Pretty wild” ?

Zilele trecute m-a întrebat cineva – habar nu am cine… scuze 😀 – de ce mi-am schimbat numele, de la Cristina Ioana Florea, în Pretty Wild♥ . Păi, pentru că așa sunt eu: destul de sălbatică. Bunicul meu mereu îmi spunea, când eram micuță: „prăjiturică, când vei crește vei vedea că ești îndeajuns de sălbatică să omori pe cineva sau să faci pe acel cineva să se îndrăgostească de tine.” și eu îl întrebam : „de ce zici asta, bunu?” , iar el îmi răspundea trăgându-mă de nas : „pentru că nimeni nu poate scăpa de firea ta.Ești ca un leu: nu poți fi îmblânzită și-ți place mereu să obții ceea ce vrei” . Și eu îl ziceam strâmbând din nas : „Mie nu-mi plac leii, sunt răi. Eu sunt o lebăduță. Vreau să fiu o lebăduță și punct!” . El râdea și mă lua în brațe și mă făcea să zbor spunându-mi că pot fi ce vreau eu : „Ți-am zis eu: întotdeauna obții ce vrei!Atâta timp cât crezi în tine și muncești pentru a-ți îndeplini dorințele, poți fi ce vrei tu!”. Îmi lipsește bunu, a murit când aveam 8 ani… dar cred că dacă astăzi m-ar fi văzut m-ar fi tras de nas și mi-ar fi zis : „Să nu spui că nu te-am avertizat!Vezi că eu am dreptate mereu!” :)) Și avea… așa sunt eu, o fire sălbatică ce nu respectă regulile. Fac mereu ceea ce vreau, deși nu întotdeauna e corect. Sunt foarte greu de înduplecat și îmi place să obțin ceea ce îmi doresc. Am o „nebunie dulce” – cum spune bunica, o nebunie căreia greu îi reziști. 🙂 Sunt plină de ironie și cu siguranță piticii meu sunt toți acasă :)) Nu-mi place să mă schimb pentru că așa vrea cineva, și am darul de a enerva pe oricine fără să mă străduiesc .

8 responses »

  1. cu suflet ca de obicei! m-ai facut sa rid cu ”lebăduța” 😉 🙂 🙂 De ce anume lebada?

    Răspunde
  2. Pingback: colţul cu rock clasic – 24 « Colţu' cu muzică

  3. eu pot spune pretty amazing 😀

    Răspunde
  4. Frumoaså descriere a ta! Laså,fii leoaicå,e mai bine decat o lebaduța 🙂

    Răspunde
  5. ehe..carnivor sau ierbivor?!carnivor domn profesor, carnivor!! :)))

    Răspunde

coșul cu rufe murdare. lasă și tu ceva.

