RSS Feed

Te-am pierdut…


Nu m-aș fi gândit vreodată că te voi pierde, dar te-am pierdut. Te-am pierdut precum copacii-și pierd frunzele toamna, iar florile la sfârșit de primăvară. Precum bebelușii își pierd dințișorii, bătrânii vederea și auzul, florile parfumul după ce le rupi, și culoarea, și frumusețea, și… viața. Te-am pierdut precum Cenușăreasa și-a pierdut condurul. Dar nu! Ea și l-a găsit… eu, în schimb, l-am rătăcit pe-al meu pentru totdeauna. Te-am pierdut, cine-ar fi crezut? Ai fost nordul meu, sudul,estul și vestul. Munca din timpul săptămânii și odihna de duminică. Dimineața mea, miaza, seara și miezul nopții. Cântecul meu de dragoste, raza de soare pentru care mă trezeam în fiecare zi. Am crezut că dragostea durează la nesfârșit. M-am înșelat…

5 responses »

  1. L-ai pierdut, dar va urma altceva mai bun. Vei vedea! Be strong!>:D<

    Răspunde
  2. imi pare rau pentru pierderea ta… dar fii sigura ca exista cineva acolo in lume de un milion de ori mai bun!

    Răspunde
  3. stiu cum te simti…dar stii cum se spune: „ai perdut o batalie nu intregul razboi.” fi puternica >:D<

    Răspunde
  4. nu ! nu va urma nimic mai bun. va urma altceva. poate fi mai bun sau mai prost. poate fi o durere si mai mare sau o bucurie imensa. poate fi fericire. poate …. nu dispera si nici nu-ti face sperante desarte. ce e cert, va fi un nou inceput. si eu iti daruiesc toate gandurile bune ca sa-l incepi cu mult curaj. cel bun e greu de gasit, desi de cele mai multe ori e langa tine. dar nu-l vezi fiindca mereu cauti ceva mai bun.
    poate cuvintele mele nu suna incurajator, dar chiar asta sunt, o incurajare. plangi pana nu mai poti si pana lacrimile iti vor spala amintirile de sentimente. e cea mai sigura cale sa nu suferi inutil.
    asa cred eu …. curaj pentru un nou inceput !

    Răspunde
  5. de ce oamenii simt atata nevoie de dragoste? oare fara nu se poate? oare nu se poate sa nu ne mai agatam de alti oameni care nu vor face altceva decat sa ne dezamageasca mai devreme sau mai tarziu? Oare nu stim sa fim singuri?

    Răspunde

coșul cu rufe murdare. lasă și tu ceva.

