RSS Feed

A fi sau a nu fi ?

 

        A fi sau a nu fi într-o relație pe facebook? aceasta e întrebarea! Da, astă seară mi-am zis să-l dau la o parte pe Shakespeare și întrebările lui existențiale, și să deschid puțin subiectul „love”, că mi-a spus Diana – într-un mail- că n-am m-ai scris de mult timp un post din ăla serios. Așa dar și prin urmare, deci :)) cât e ziua de lungă vezi pe Facebook că doamna/domnișoara Xuleasca și domnul/domnișorul Xulescu au decis că între ei ar cam exista niște sentimente,mai mult sau mai puțin puternice, de iubire,așa că au umblat la setările de la Facebook și și-au pus ca stare „într-o relație”. Asta nu e nimic,dar mai târziu,peste două ore, s-au gândit ei și au ajuns la concluzia că sentimentele nu erau atât de puternice pe cât păreau așa că au schimbat iar setările, de la „într-o relație” la „într-o relație deschisă”. Adică, mai pe românește, dragoste se face minim doi, maxim cât te ține, dac-ar fi să-l citez pe marele filozof – încă în viață – Alex Velea. Dar stai așa că nu-i așa. Cum socoteala de-acasă nu se potrivește cu cea din târg, au mai analizat ei – sintactic și morfologic- situația și au tras o concluzie : iubirea dintre ei nu prea e iubire, e ceva în stagiul inițial, nedezvoltat încă, așa că schimbă, din nou, de la „într-o relație deschisă” la „e complicat”. Da,da! Atât de complicat încât, peste o oră și-au dat seama în sfârșit că între ei nu există absolut nimic, că plus cu minus nu se atrag ( în cazul lor) și au modificat „e complicat” în „singur”. Uite așa, în circa 5 ore, a luat viață și a murit o poveste de dragoste absolut superbă. Vă dați seama ce se-ntâmpla dacă se căsătoreau? :)) și pe lângă aceste schimbări bruște(ca la meteo) de stare mai există și niște comentarii pe genul „vaii, fată! să fiți fericiți,să vă iubiți, sunteți perfecți împreună” și după 5 ore, când totul se termină brusc și tragic : „hai fată că era un handicapat, un bou și un curvar, nu e el de nasul tău” . Ce repede se schimbă părerea unui om! :))

     Eh, n-aveți ce să știți voi, dragilor și dragelor :)) astea-s chestii complicate! Totuși, eu rămân la părerea mea : cele mai frumoase relații sunt cele de care Facebook-ul nu știe. 🙂

 

 

 

 

17 responses »

  1. mare dreptate ai ! 😀

    Răspunde
  2. eu ti-am zis sa mai scrii un post amuzant, nu sa-ti bati joc in ultimul hal de iubirea oamenilor . Am ras cu lacrimi sincer :)))))merci! esti geniala!

    Răspunde
    • lasă că și-au bătut ei joc de iubirea lor, dacă a existat într-adevăr o iubire :))))
      mulțumesc de apreciere! ți-am zis că am chef de făcut panaramă, uite aici circ :)))

      Răspunde
  3. Tare faza aia cu filosoful Veleaa. =))) 😀 Mhh .. si e si putin adevar in post.. ca asa se intampla cu majoritatea „relatiilor ” . Am vazut prea putine relatii pe facebook de durata… 😀

    Răspunde
  4. CORECT! Bate palma cu mine:))

    Răspunde
  5. Nu se poate numi „relatie’ pe Facebook, chestia aia de 5 ore. In cel mai rau caz, este caterinca sau ceva de natura ilara. Eu cred ca le lipseste o piulita la creier daca se implica in asemenea chestii. Nu mai spun de comentariile anterioare si ulterioare de incurajare/jignire pentru relationistul/a in cauza.

    Răspunde
  6. Pingback: colţul romantic – 26 « Colţu' cu muzică

  7. sunt total de acord :)) m-a amuzat postul tau. :d esti geniala :*

    Răspunde
  8. hey asa e…din pacate.a inebunit lumea cu facebookul in zilele de azi…

    Răspunde
  9. Pingback: colţul european – 26 « Colţu' cu muzică

coșul cu rufe murdare. lasă și tu ceva.

