RSS Feed

Ură

Așa deci… Consider că ura e un sentiment prea puternic pentru mine. Pot spune că urăsc să fie prea cald, urăsc să fiu răcită, urăsc să … ceva. Dar n-aș putea urî o persoană, o ființă. Nu știu de ce, dar nu pot. Să presupunem că cineva îmi face ceva rău sau greșește cu ceva față de mine. Ok. Voi veți zice „Păi în cazul ăsta o să urăști acea persoană.” . Nu. Probabil că îmi voi schimba părerea despre ea, voi înceta orice legătură cu acea persoană,  îmi voi schimba atitudinea, sau nu îmi va mai plăcea. Dar nu aș putea s-o urăsc. Cred că viața e mult prea scurtă pentru a-ți risipi timpul urând pe cineva. Cel puțin eu după acest principiu acționez. Poate că inima mea e defectă și trebuie reparată, de aceea nu pot nutri sentimente de ură față de o ființă. Dacă este așa, ei bine nu vreau să o repar. Să rămână cum e, mie-mi place.

 

12 responses »

  1. Viata este prea scurta pentru sentimente negative.

    Răspunde
  2. Viata este prea scurta pentru sentimente negative…

    Răspunde
  3. Si eu simt acelasi lucru. Oricat rau mi-ar face o persoana, nu pot sa o urasc. Nici nu merita.

    Răspunde
  4. Din păcate, e mai ușor să urăști pe cineva, să îi găsești numai lucruri negative, decât să vezi partea plină a paharului sau mai simplu, să nu-ți pese de pahar dacă nu-ți place ce conține.

    Răspunde
  5. Culmea este ca ura asta se manifesta numai fata de persoanele foarte dragi noua , daca un amic normal iti face un rau , nu ajungi sa-l urasti , doar sa-l lasi in pace si sa-l ignori , dar cand cineva foarte drag te dezamageste intr-un fel sau altul , ajungi sa faci acel pas de la dragoste la ura , si nu e o ura in adevaratul sens al cuvantului , nu e o ura fata de acea persoana cat e o lupta inteioara …”N-am meritat !!…De ce mie ? …Cu ce am gresit ?.”.etc etc …atunci ne afecteaza pentru ca ne doare , e o durere interioara care ajunge sa macine sufletul precum rugina fierul …incet da sigur 🙂

    Răspunde
  6. TEORETIC.PROB…CA NU TI-A FACUT SUFICIENT RAU…
    glumesc.partial :D….

    Răspunde
  7. sa nu urasti..niciodata..chiar te rog.

    Răspunde
  8. Today, with all the fast chosen lifestyle that everyone leads, credit cards get this amazing demand throughout the market. Persons coming from every arena are using credit card and people who are not using the card have made up their minds to apply for 1. Thanks for expressing your ideas about credit cards.

    Răspunde
  9. Am crezut si eu asta candva. Acum imi pare rau sa stiu contrariul despre mine…si da e un sentiment urat, si nu e sentimentul ala fata de o persoana care a insemnat prea mult…e doar un sentiment foarte urat fata de o persoana pe care pur si simplu o urasc…. ce-i drept nu sunt multe persoane de genu asta…cred ca pot sa numar 3 fata de care sentimentul nu s-a dus niciodata. … si nici nu cred ca o sa se duca

    Răspunde
  10. Pingback: Intrebare | Annaisss

coșul cu rufe murdare. lasă și tu ceva.

