RSS Feed

Scrisoare către inima mea

                                                                       Dragă Inimă,

        M-am îndrăgostit. Și te rog să nu dai vina pe mine. Zău dacă am vrut să se întâmple ceva! Pur și simplu s-a întâmplat.. Tu ești de vină, până la urmă! Tu și ochii ce l-au văzut pe EL.
EL… și EL e de vină! Că a apărut în calea mea când tu, ca o proastă, te-ai găsit să-ți găsești o pereche. Perechile mele de cercei și șosete nu-ți mai ajungeau. Nu crezi că ești cam egoistă? Și văd că nu te-ai învățat minte. Nu știi vorba aia? Din greșeli înveți. Dar văd că tu n-ai învățat din greșeli. Să-ți fie rușine! În fine, chiar sunt curioasă cum o să te descurci de data asta. Am vorbit și cu Creier. A zis să-ți dau vreo două-trei din partea lui. Și mi-a zis să-ți transmit condoleanțe. Că cică a calculat el și dragostea asta o să dureze ceva timp. Și o să fie a dracu de dureroasă și greu de depășit …
Mult succes, zic!

Cu părere de rău,
Eu.

28 responses »

  1. De la creier pana la inima e ceva distanta… si poate ca nu a vazut lucrurile prea bine dumnealui, creierul, pe care il stim cu totii un carcotas fara pereche… 🙂

    Răspunde
  2. Uneori e bine sa inchizi ochii si sa privesti viata cu inima…

    Răspunde
  3. Eu dorul l-am învățat, Eu dorul l-am învățat Tăt pă brață legănat Și-n guriță sărutat.

    Răspunde
  4. Pingback: colţul cu rock clasic – 29 « Colţu' cu muzică

  5. Esti pesimista. Poate nu esti tu jumatatea aia din articol, cine stie.

    Răspunde
  6. Pingback: colţul romantic – 29 « Colţu' cu muzică

  7. Pingback: colţul european – 29 « Colţu' cu muzică

  8. Pingback: colţul romantic – 30 « Colţu' cu muzică

  9. Pingback: Leapșa cu opțiuni | Suflet vorbitor

  10. De fiecare dată așa se întâmplă, ne îndrăgostim și nu înțelegem de cine, da, inimilor noastre nu le este suficient perechile de cercei 🙂
    Sănătate și caută să fie bine cu dragostea :

    Răspunde
  11. Ne-am „permis” luxul de a nominaliza acest blog pentru „Blog of the Year 2012”. O zi frumoasă !
    http://garapentrudoi.wordpress.com/2012/12/14/pentru-prieteni-si-nu-numai/

    Răspunde
  12. Pingback: topul celor mai frumoase cântece de Crăciun (6) « Colţu' cu muzică

  13. „a dracu de dureroasă și greu de depășit ” zic eu „creier” de-adevărat! :)) doar mult adevăr în ceea ce ai scris şi baftă pe mai departe!

    Răspunde
  14. Ador postarea asta :X . E,pur si simplu, geniala….felicitari:)!

    Răspunde
  15. în coşul cu rufe murdare eu las doar o colindă 🙂

    Sărbători fericite să ai lângă oameni frumoşi şi dragi!

    Răspunde
  16. Chiar şi citind, ori de câte ori timpul ne permite, blogurile ce ne sunt dragi şi apropiate sufletelor noastre, nu poţi niciodată să ştii ce anume şi-a aşternut pe foaia cu dorinţe pentru 2013 cel/cea care se află “în spatele” cuvintelor frumoase şi a gândurilor bune împărtăşite. De aceea pare o misiune practic imposibilă să „personalizezi” un mesaj de sărbători, să cauţi să exprimi în cuvinte potrivite wish-list-ului fiecăruia ceea ce anume doreşti să transmiţi pentru noul an. Iar de mesaje „tip” ce tind a „păcătui” prin a transmite urări seci, comune, lipsite parcă de suflet şi căldură, n-am vrea să „abuzăm” pentru că am dori să simţiţi căldura şi gândurile bune pe care încercăm să le transmitem.
    Aşa că o să spunem simplu : sărbători cu bine şi un an mai bun ! Şi multă, multă sănătate !

    Răspunde
  17. Nu ai mai scris cam de mult….

    Răspunde
  18. frumos scris! 🙂
    si cu asta iti spun si ca sunt bine lol! nu am mai intrat in mailuri de o vesnicie. cred ca…am fost in concediu 🙂
    te pup cu dor zuzzo!

    Răspunde
  19. da, vei suferii…crunt… Dar poate merita.
    Sau nu? merita oare niste fotografii …scrisori…un album, un desen…atata suferinta?
    Cine stie….?!
    Eu sigur nu stiu….

    Răspunde
  20. Pingback: Cu drag, pentru voi toate ! | Gară pentru doi

  21. La Mulți Ani !, doar zile fericite și pline de iubire îți dorim, alături de cele mai calde și sincere urări de sănătate și împliniri în viața profesională și socială !
    Acesta este un mesaj „clasic” pe care nu numai bunul simț ci și aprecierea pe care o simțim în ceea ce te privește, transformă „corvoada” și „rutina” trecerii prin astfel de aniversări într-o plăcere reală și sinceră.
    Dar dacă, din motive independente de voința ta și-a noastră, urările noastre nu te vor găsi în cea mai bună dispoziție sau stare sufletească, dacă feluritele și de multe ori nemeritatele amprente ale vieții nu te-au atins în ultimele zile într-un mod tocmai fericit, te rugăm să crezi, și să speri că TREBUIE să existe o lege a compensației, o lege care va face să vină și o zi începând cu care, toate anotimpurile să îți devină calde primăveri, învăluite în parfum de flori de câmp și începând cu care toate zilele să îți devină fericite și pline de iubire zile de „8 Martie”.
    Cu drag, Diana și Dan.

    Răspunde

coșul cu rufe murdare. lasă și tu ceva.

