RSS Feed

Destăinuire

            „Și l-aș fi iubit, cum marea iubește țărmul: la nesfârșit. Chiar dacă țărmul îl trimite înapoi, oceanul niciodată nu-ncetează să-l sărute. Și l-aș fi iubit, din cap până în picioare. Din vârful nasului, până la degetul mic de la mâna dreaptă. De la ochii aceia încețoșați de vise, până la buzele pline de dulceață. De la inima ce-i bătea melodios în piept, până la pulsul de la vena mâinii stângi. De la genele negre, până la călcâiul piciorului drept. Și-aș fi luat-o de la capăt. Iar și iar. Până nu ar mai rămâne nimic de iubit. Și când n-ar mai rămâne nimic de iubit, aș inventa eu ceva nou. 

            I-aș fi iubit pământul de sub picioare, și sângele din vene, și aerul din plămâni, și tot ce ar fi atins, și fiecare cuvânt pe care-l spunea, fiecare bătaie a inimii, fiecare suspin, fiecare șoaptă, fiecare strănut, căci toate astea alcătuiau persoana pentru care aș fi dat totul.
Și l-aș fi iubit, dacă mi-ar fi dat ocazia. Măcar un minut, căci minutul acela știam că, în mintea mea, era ceva infim, dar în sufletul meu, minutul acela era eternitate.
Dar nu mi-a dat nici măcar o secundă să-l iubesc. A venit, mi-a pictat lumea-n culori cu totul diferite, dar n-a așteptat nici măcar să se usuce vopseaua că a și plecat. S-a dus să picteze lumea altcuiva. Poate acolo va aștepta, poate acolo va rămâne, va rămâne măcar până se usucă vopseaua, și poate va da alt contur acelei lumi.

         La mine a făcut-o, fără să vrea, a modelat totul printr-o simplă privire. Și apoi a plecat, lăsându-mă pe mine aici, singură, ducându-i dorul. Lăsându-mă pe mine aici să mâzgălesc ceva ce el începuse atât de frumos. ”


       Se semnă la sfârșit, puse pixul jos, își bău cafeaua și plecă.
Oare, mă-ntreb, dacă i-ar fi dat ocazia, EA l-ar fi iubit așa cum mi-a povestit?

 

5 responses »

  1. woooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow

    Răspunde
  2. Da, ea l-ar fi iubit. Cu siguranta. Dar vezi tu, lumea e plina de barbati, multi slabi si imaturi, unii nici macar nu sunt in stare sa recunoasca iubirea adevarata cand o au chiar in fata lor…
    De asta deseori totul se termina trist si prost …

    Răspunde
    • Cristina Florea

      Sper să nu ai parte de bărbați de genul ăla! :*
      Unui bărbat de genul acela îi trebuie o femeie care să-i dea două palme zdravene și să-l pună la punct 😀

      Răspunde
      • 🙂 Ma faci sa zambesc mereu…
        Am intalnit multe specii de oameni in viata asta draga mea… Din pacate sa stii ca la prima vedere nu poti sti ce fel de om ai in fata, caracterul se dezvaluie in timp. Unii nu merita nici macar efortul celor 2 palme, te rog sa ma crezi.
        De aia e bine cateodata in viata sa fim singuri si linistiti. Mie nu-mi plac jumatatile de masura, daca va fi vreodata, va fi totul, iar daca nu sunt mai linistita cu nimic. Ori merita cu adevarat, ori imi vad de lucruri mai importante, am cu ce sa-mi ocup timpul. 🙂 😉

coșul cu rufe murdare. lasă și tu ceva.

